سپاهان | هواداران سپاهان

تماشاگران سپاهان از شرکت در بازی خداحافظی کنند | هواداران سپاهان محروم شدند!

تاریخ و ساعت انتشار : شنبه 24 شهریور 1403 13:14
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص محرومیت تماشاگران باشگاه سپاهان اعلام کرد.

کمیته انضباطی اعلام کرد: پیرو نامه ارسالی از سوی باشگاه سپاهان اصفهان در خصوص پذیرش دادنامه شماره 1628 مورخ 28 آذرماه 1402 مبنی بر محرومیت از حضور هواداران تیم مربوطه در دیدار خانگی با استناد به  دادنامه صادره به شماره 1032 مورخ 1402/05/30، باشگاه مربوطه می‌بایست اولین دیدار خانگی خود را بدون حضور تماشاگر برگزار کند./ تابناک

باشگاه سپاهان: کسی از ما درباره توقف بازی نظر نخواست

محمدصادق میرصالحیان درباره درگذشت مرتضی خائفی هوادار تیم ملوان حین بازی با سپاهان، اظهار داشت: ابتدا باید به خانواده، بازماندگان، باشگاه ملوان و جامعه هواداری فوتبال تسلیت بگویم. تمام ارکان و جامعه هواداری باشگاه سپاهان بابت این موضوع عمیقاً متأسف و ناراحت است.

وی در ادامه افزود: در این بازی طبق پروتکل‌های ابلاغی سه آمبولانس در ورزشگاه حضور داشته که دو آمبولانس برای بازیکنان و یک آمبولانس مخصوص اتفاقات ناگهانی برای هواداران در نظر گرفته شده بود. این آمبولانس‌ها تیپ B و دارای تجهیزات کامل احیا بودند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان تصریح کرد: بعد از وقوع این اتفاق ناگوار، ابتدا پزشک تیم فوتبال ملوان وارد ماجرا شد و عملیات احیا را انجام داد و در مرحله بعد به آمبولانس جهت انتقال به مرکز پزشکی منتقل شد. طبق گفته پزشکان ریتم قلبی مرحوم خائفی به گونه‌ای نبود که بتوان دستگاه شوک به ایشان متصل کرد، اما آمبولانس به‌صورت کامل مجهز بود.

میرصالحیان ادامه داد: بعد از اجرای عملیات احیای اولیه، بلافاصله شادروان خائفی با آمبولانس به مرکز پزشکی منتقل شد.

«درباره زمان فوت شادروان خائفی دو روایت وجود دارد. روایت اول درگذشت در دقیقه 20 مسابقه و روایت دوم فوت در بیمارستان است.»، وی در واکنش به طرح این موضوع اذعان کرد: عملیات احیا ایشان تا بیمارستان هم ادامه داشت. طبق گفته تیم پزشکی، متأسفانه در دقایق اولیه ورود به بیمارستان آن اتفاق تلخ افتاد.

مدیر روابط عمومی سپاهان در پاسخ به این پرسش که چه اقداماتی از سوی مدیرعامل طلایی‌پوشان صورت گرفت که باعث تشکر ناخدامینی مدیرعامل ملوان شد، گفت: بلافاصله بعد از ماجرا، مدیرعامل باشگاه سپاهان با مدیرعامل باشگاه ملوان تماس گرفت و ضمن اطلاع‌رسانی قضیه به ایشان، تسلیت گفتند. همچنین معاون و برخی از اعضای باشگاه از سوی آقای آذربایجانی مأمور شدند تا به مرکز درمانی مراجعه کنند و اگر اقدامی لازم است در جهت کمک به انجام امور مربوط به شادروان خائفی انجام بدهند. بعد از درگذشت هم  آقای آذربایجانی اعلام کرد هر کمکی از دست ما بربیایید، انجام می‌دهیم.

وی راجع به اینکه آیا به غیر از شادروان خائفی، هوادار دیگری هم از ملوان شب گذشته دچار مشکل شد، تصریح کرد: بله، متأسفانه یکی دیگر از هواداران ملوان هم دچار حمله قلبی شد که با پیگیری کادر پزشکی، در محل عملیات احیا انجام و مشکل حل شد. البته زمان وقوع بروز حمله قلبی برای دو هوادار ملوان متفاوت بود.

میرصالحیان ادامه داد: در بازی سپاهان - شباب الاهلی امارات هم دو هوادار ما دچار مشکل شدند که طبق پروتکل‌ها و با پیگیری تیم اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند. متأسفانه به دلیل هیجان بالای بازی فوتبال، این موارد اولین مرتبه نیست که صورت می‌گیرد، آخرین مرتبه هم نخواهد بود، اما مهم آمادگی و در اختیار داشتن امکانات لازم است که این موضوع از قبل توسط باشگاه سپاهان پیش‌بینی شده بود.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان، در پاسخ به این سؤال که «آیا باشگاه سپاهان مشکلی برای توقف بازی داشت؟»، یادآور شد: کسی در این مورد از ما نظری نخواست و اصولاً در چنین مواردی ناظر و مسئولان برگزاری مسابقه تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی با اشاره به اظهارات مسئولان کادر پزشکی ورزشگاه گفت: طبق گفته مسئولان پزشکی ورزشگاه، شادروان خائفی  بیماری  زمینه‌ای قلبی داشتند، ضمن اینکه طبق گفته همراهان، ایشان مبتلا به سرطان بوده و از یک سال پیش تحت شیمی درمانی بودند. به هر حال حفظ جان انسان‌ها بسیار دارای اهمیت است و بابت این موضوع مجدداً تسلیت می‌گویم./ تسنیم

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب