خداداد عزیزی | خداداد عزیزی پیشکسوت

عکس خداداد عزیزی روی اعلامیه ترحیم تعجب همه را برانگیخت! | اتفاق بد برای خداداد عزیزی

تاریخ و ساعت انتشار : شنبه 24 شهریور 1403 12:26
مراسم ترحیم «محمدعلی عزیزی» پدر «خداداد عزیزی»، ظهر پنجشنبه (۲۲ شهریور ۱۴۰۳) در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد. در اعلامیه ترحیم «محمدعلی عزیزی» پدر «خداداد عزیزی»، تصویری از این دو نفری باهم چاپ شده است!

خداداد عزیزی بازیکن بازنشسته فوتبال است. خداداد عزیزی متولد سال 1350 است. خداداد عزیزی صاحب دو فرزند ( یک دختر و یک پسر) است. خداداد عزیزی اصالتا مشهدی است و در کودکی زندگی سختی داشته است. در ادامه بیشتر با زندگینامه خداداد عزیزی آشنا می شوید.

به گزارش کاپیتان نیوز، مراسم ترحیم «محمدعلی عزیزی» پدر «خداداد عزیزی»، ظهر پنجشنبه (۲۲ شهریور ۱۴۰۳) در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد. در اعلامیه ترحیم «محمدعلی عزیزی» پدر «خداداد عزیزی»، تصویری از این دو نفری باهم چاپ شده است!

ماجرای اشتباه گرفتن جکی چان و خداداد عزیزی

گویا در سفر خداداد عزیزی به کره، ايراني ها پیش وی رفت و با وی عکس می گرفتند که بعد از آن که ايراني ها تمام شدند خارجی ها هم گمان کرده وی جکی چان است و به عکس گرفتن با وی پرداخته اند.

ازدواج و همسر خداداد عزیزی

وی سالها پیش عاشق دختری شد که وی را براي زندگی مشترک برگزید ولی به دلیل های شخصی هیچگاه عکس همسرش را در هیچ جا به اشتراک نگذاشته است و حتی بسياري از همکاران وی نمی دانند همسر خداداد عزیزی چه کسی است. آن ها عاقبت پس از ازدواج صاحب دو فرزند شدند و ميگويد بهترین نتیجه زندگی ام دخترم فاطمه عزیزی و پسرم امیرحسین عزیزی است./بیتوته

داستان ممنوع التصویری خداداد عزیزی چه بود؟

پس از پخش شوخی‌های خداداد عزیزی با هاشم بیک‌زاده در یک برنامه اینترنتی، شایعه شد حماسه ساز ملبورن تا اطلاع ثانوی از حضور در برنامه‌های تلویزیون و حتی از شرکت در برنامه‌های نمایش خانگی محروم شده است. اما خداداد عزیزی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی، این شایعه را تکذیب کرد.

خداداد عزیزی به خبرورزشی گفت:

خدا را شکر مدیران صدا و سیما و مدیران ساترا مثل مدیران برخی باشگاه‌ها نیستند که به حرف و نظر بعضی‌ها که دوست دارند به آنها بگویند «خان» گوش کنند.

غزال تیزپای فوتبال ایران تاکید کرد:

به کوری چشم آنهایی که برای خوشایند کسی که من حاضر نیستم به او «خان» بگویم، خبر دروغ ممنوع التصویری من را پخش کردند، این شایعه صحت ندارد و شایعه سازان می‌توانند با اجازه «خان» خودشان از ساترا و صدا و سیما استعلام بگیرند. من مشکلی برای فعالیت ندارم و مطمئن باشید بازهم از هر چیزی که غلط باشد، انتقاد می‌کنم.

خداداد عزیزی ادامه داد:

اگر هم روزی در تلویزیون ممنوع التصویر شوم، خوشبختانه رسانه‌های آزاد در این کشور به اندازه کافی وجود دارند و حتما از تریبونشان از کسانی که دوست دارند آنها را «خان» بنامند، انتقاد می‌کنم و آن وقت مطمئن باشید خیلی شفاف‌تر حقایق را درباره برخی آقایان می‌گویم. من پاچه خوار نیستم و حتی آنهایی که فکر می‌کنند «خان» هستند هم نمی‌توانند با این ترفندها من را به سکوت وادار کنند یا شرایطی را به وجود بیاورند که خلاف عقاید و اعتقادات خودم حرفی بزنم. خبر دارم برخی آدم‌های این به اصطلاح «خان‌» ها دارند تلاش می‌کنند هرطور شده با شایعه سازی ذهن جامعه را نسبت به من منفی کنند اما دست به هر کاری بزنند، من حاضر نیستم برای خوشایند کسی که دوست دارد به او «خان» بگویند، حرف ناحق بزنم. همه من را می‌شناسند سرم هم برود، حرفی که فکر می‌کنم درست است را می‌زنم و از هرچیزی که غلط باشد انتقاد می‌کنم./ خبر ورزشی

خداداد عزیزی، مربی فوتبال کنونی و بازیکن فوتبال بازنشسته ایرانی، متولد ۱ تیر ۱۳۵۰ در فریمان است. وی از سال ۱۳۶۷، فوتبال حرفه‌ای را با تیم ابومسلم آغاز نمود.

خداداد عزیزی، سابقه بازی در تیم های ابومسلم، فتح تهران، بهمن، پرسپولیس، کلن، سن‌خوزه ارث‌کوئیکز، النصر، پاس تهران، آدمیرا واکر، عقاب و راه‌آهن را در کارنامه حرفه ای خود دارد. او برای تیم ملی فوتبال ایران ۴۷ بازی انجام داده و ۱۱ گل نیز به ثمر رسانده‌ است. در سال ۱۹۹۶، خداداد عزیزی به عنوان بازیکن برتر کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد و در همان سال، عنوان بهترین و ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا را از آن خود کرد. وی همچنین نقش بسزایی در صعود ایران به جام جهانی ۹۸ فرانسه داشت و پس از به ثمر رساندن دو گل در بازی‌های رفت و برگشت مقابل تیم فوتبال استرالیا، لقب غزال تیزپای آسیا را گرفت.

خداداد عزیزی در سال ۱۳۷۵ به عنوان بازیکن کمکی تیم پرسپولیس در جام باشگاه‌های آسیا بازی کرد و زننده تنها گل پرسپولیس مقابل تیم پوهانگ استیلزر کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی در جام باشگاه‌های آسیا بود. او در سال ۱۹۹۷ به تیم منتخب آسیا دعوت شد و در بازی مقابل تیم منتخب جهان، یکی از گل‌های تیم منتخب آسیا را به ثمر رساند.

خداداد عزیزی در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۰۶ چند بار در ترکیب تیم ملی به میدان رفت و در بازی سرنوشت ساز ایران و قطر، گل پیروزی بخش ایران در کشور قطر را به ثمر رساند. وی در دوران مربیگری خود، هدایت تیم های ابومسلم، پیام مشهد، استقلال اهواز، شهرداری تبریز، سیاه‌جامگان و سپیدرود رشت را برعهده داشته است./ خبر ورزشی

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب