جواد نکونام | بیوگرافی جواد نکونام

جواد نکونام از کرده ی خود پشیمان شد | اخراج هافبک استقلال به قیمت منفعت این بازیکن تمام شد

تاریخ و ساعت انتشار : شنبه 24 شهریور 1403 11:56
هافبکی که جواد نکونام از استقلال بیرون کرد اروپایی شد

جواد نکونام سرمربی تیم استقلال ایران است. جواد نکونام رکوردار بیش‌ترین بازی ملی و بیشترین کاپیتانی در تیم ملی فوتبال ایران است. جواد نکونام تا به حال از همسرش به طور رسمی رونمایی نکرده است. جواد نکونام دارای دو فرزند است. اگر می خواهید بیشتر درباره زندگی جواد نکونام بدانید با کاپیتان نیوز همراه باشید.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از صد آنلاین، آلمدین زیلیکیچ، هافبک بوسنیایی که ابتدای فصل جاری به استقلال پیوسته بود، به تیم نووی پازار در لیگ صربستان منتقل شد. زیلیکیچ که بدون هماهنگی با کادر فنی استقلال جذب شده بود، پس از قرار گرفتن در لیست مازاد جواد نکونام، به تیم صربستانی پیوست.

تیم نووی پازار در پایان هفته ششم لیگ صربستان با هفت امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد.

زیلیکیچِ ۲۸ ساله سابقه بازی در تیم‌های گوریکای کرواسی، اسلوبودا توزلا و سارایووی بوسنی و اولیمپیای اسلوونی را در کارنامه دارد./ صد  آنلاین

جواد نکونام

سوختگی شدید جواد نکونام در کودکی

یک پای جواد از ناحیه داخلی بین دوپا کاملا سوخته و چند عکس لو رفته از پای او در تمرینات نشان دهنده شدت حادثه بعد از سالها می باشد.

ماجرای این سوختگی رو خودش اینطور تعریف می کند : من و مهدی برادر بزرگترم مشغول بازی فوتبال تو خونه بودیم در یک لحظه توپ با چراغ نفتی برخورد کرد و چراغ روی من برگشت و آتیش گرفتم.

هفت ماهی در بیمارستان بستری بودم و پزشکان به کلی فطع امید کرده بودند اما شکر خدا بخیر گذشت./ گفتنی

زندگینامه کامل جواد نکونام

  • نام :جواد
  • نام خانوادگی :نکونام
  • محل تولد :شهر ری
  • تاریخ تولد :16 شهریور ماه 1359
  • پست :هافبک
  • فعالیت فعلی :سرمربی نساجی مازندران

زندگینامه جواد نکونام هافک سابق تیم ملی

جواد نکونام در گلپایگان بدنیا آمد، او از ۷ سالگی مدتی در فردیس کرج و حالا در سعادت آباد تهران زندگی می‌کند، پدرش در نیروی هوایی کار می‌کرد و مادرش خانه‌دار بود. او فرزند سوم خانواده است و سه برادر دارد. جواد نکونام در سال ۱۳۹۱ ازدواج کرده است. ثمرهٔ این ازدواج، یک پسر متولد ۹۲ به نام آریان و یک دختر متولد ۹۵ به نام آرینا می‌باشد.

جواد نکونام بازیکن سابق استقلال و تیم ملی ایران و مربی فوتبال اهل ایران است. وی همچنین با حضور در 151 بازی ملی، رکورددار بیشترین بازی ملی در ایران و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران است.

حضور جواد نکونام در تیم استقلال تهران

جواد نکونام در تیر 1391 با عقد قراردادی یک ساله به تیم استقلال تهران پیوست.پیوستن نکونام به استقلال در حالی انجام شد؛ که امیر قلعه نویی سرمربی وقت استقلال، از او به عنوان کاپیتان جدید استقلال در فصل پیش رو نام برد.پس از انتشار خبر کاپیتانی نکونام در استقلال، فرهاد مجیدی که در آستانه پیوستن به استقلال قرار داشت؛ در مصاحبه ای انتقادی اعلام کرد:«شرط قلعه نویی مبنی بر کاپیتان بودن نکونام در این تیم را نمی پذیرد».پس از مصاحبه مجیدی، نکونام نیز در واکنش به موضوع کاپیتانی استقلال اعلام کرد:«برای مربیگری یا کاپیتانی به استقلال نیامده ام، اما هر تصمیمی که سرمربی تیم بگیرد، همه باید اطاعت کنند».

  • بازی های جام جهانی جواد نکونام در 2006

تیم ملی ایران پس از صعود به جام جهانی 2006، با تیم های مکزیک، پرتغال و آنگولا در گروه D این رقابت ها قرار گرفت. پس از شکست 3–1 در مقابل مکزیک؛ نکونام برای دومین بار در رقابت های جام جهانی 2006 در مقابل پرتغال به میدان رفت. نکونام که در بازی با مکزیک یک کارت زرد گرفته بود؛ در بازی با پرتغال نیز یک کارت زرد دریافت کرد و بازی سوم تیم ملی ایران در مقابل آنگولا را از دست داد. (ایران1– آنگولا1)

منبع: نمناک

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب