کنایه ماتئوس به رونالدو و لیگ عربستان

تاریخ و ساعت انتشار : چهار شنبه 28 دی 1401 10:00
اسطوره بایرن مونیخ به ستاره جوان دورتموند توصیه کرد که اگر به دنبال پول است راهی لیگ عربستان شود.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از اسکای اسپورت ۱، یوسووا موکوکو از بااستعدادترین و بهترین بازیکنان جوان حال حاضر فوتبال اروپا است که در بوروسیا دورتموند بازی می‌کند.

این بازیکن کامرونی الاصل تنها ۱۸ سال سن دارد. او مورد توجه تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا قرار گرفته است و دورتموند کار سختی برای حفظ او دارد.

طبق اعلام شبکه اسکای اسپورت ۱، موکوکو پیشنهاد باشگاه بوروسیا دورتموند را برای تمدید قراردادش به خاطر پایین بودن رقم قرارداد رد کرده است که این با واکنش لوتار ماتئوس همراه شد.

ماتئوس گفت: اگر موکوکو به دنبال پول است به او پیشنهاد می‌کنم که راهی لیگ عربستان شود و به کریستیانو رونالدو بپیوندد اما اگر او به دنبال پیشرفت در فوتبال و تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ است به او پیشنهاد می‌کنم که در دورتموند بماند چرا که دورتموند بهترین باشگاه برای او است.

او ادامه داد: به نظرم این احتمال وجود دارد که موکوکو در یک باشگاه اروپایی دیگر هم موفق باشد اما این یک ریسک بزرگ برای او خواهد بود چرا که قرار گرفتن در ترکیب اصلی یک تیم بزرگ برای یک بازیکن جوان بسیار سخت است این درحالی است که او در دورتموند جایگاه ثابتی دارد و می‌تواند بیشتر از این هم پیشرفت کند.

بایرن مونیخ هم یکی از مشتریان موکوکو جوان است که عنوان جوان‌ترین گلزن تاریخ دورتموند در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان  اروپا را یدک می‌کشد.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب