نویل: آرسنال قهرمان نمی شود!

تاریخ و ساعت انتشار : سه شنبه 27 دی 1401 09:00
بازیکن سابق منچستر یونایتد باوجود نمایش خیره کننده آرسنال در فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس براین باور است که این تیم در نهایت جام قهرمانی را بالای سر نمی برد.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از اسکای اسپورت، آرسنال در فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس نمایشی خیره کننده داشته است و بااقتدار در صدر جدول رده بندی جای دارد.

آرسنال در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر انگلیس توانست در خانه تاتنهام با دو گل به پیروزی دست پیدا کند تا اختلافش را با منچستر سیتی تیم دوم جدول رده بندی به ۸ امتیاز افزایش دهد با این حال گری نویل ستاره سابق شیاطین سرخ براین باور است که توپچی ها در نهایت قهرمان نخواهند شد.

او گفت: می دانم که این اظهار نظرم باعث ناراحتی هواداران آرسنال می شود اما پیش بینی من این است که  آرسنال در نهایت قهرمان نمی شود. به نظرم منچستر سیتی باز هم جام را بالای سرخ خواهد برد و منچستر یونایتد هم در رده دوم قرار می گیرد. البته من ترجیح می دهم که آرسنال قهرمان شود تا منچستر سیتی چرا که شاگردان گواردیولا در ۵ سال اخیر به استثنای یک سال که لیورپول قهرمان شد یکه تاز لیگ برتر انگلیس بوده اند و به همین خاطر جذاب خواهد بود که تیم دیگری قهرمان شود.

نویل ادامه داد: صدرنشینی آرسنال در فصل جاری لیگ جزیره باعث شده است تا جذابیت این رقابت ها بیشتر شود. من دوست دارم منچستر یونایتد جام قهرمانی را بالای سر برد اما براین باور هستم که این اتفاق رخ نخواهد داد. حداقل در فصل جاری شاهد چنین اتفاقی نخواهیم بود.

او درباره منچستر سیتی گفت: در فصل جاری ارلینگ هالند ستاره سیتی بوده است و هر وقت این بازیکن درخشیده است تیم هم به راحتی به پیروزی رسیده است. با بازگشت روبن دیاز شرایط سیتی بسیار بهتر خواهد شد. به نظرم روزهای خوب سیتی و سخت آرسنال فرا خواهد رسید. آرسنال چنانچه در دو بازی مساوی کند و یک شکست بخورد به همین راحتی صدر را از دست می دهد. به نظرم صدرنشینی آرسنال تا پایان ادامه نخواهد داشت.

نویل در پایان گفت: در لیگ جزیره شاهد مربیان بزرگی بوده ایم که طرحی نو در انداختند و تیم خود را قهرمان کردند مثل ژوزه مورینیو با چلسی، آنتونیو کونته، یورگن کلوپ و پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی. اگر آرتتا هم بتواند موازنه قدرت را به هم زند و آرسنال را قهرمان کند جزو این مربیان بزرگ خواهد شد. باید اعتراف کرد که تیم او فوتبال زیبایی را به نمایش می گذارد.

منبع: ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب