استفاده داوران از ایرپاد در بازی‌های لیگ فوتبال ممنوع شد

تاریخ و ساعت انتشار : شنبه 24 دی 1401 11:54
یکی از داوران فوتبال ایران می‌گوید استفاده از ایرپاد در بازی‌ها ممنوع شده است.

به گزارش کاپیتان نیوز، عباس راکی درباره کلاس دانش‌افزایی داوران اظهار کرد: ما دیروز در کلاس تست دادیم و با کمک آقای افشاریان و مسعود مرادی و دانیال مرادی اشتباهات خودمان را بررسی کردیم تا در نیم فصل دوم با وحدت رویه بازی‌ها را قضاوت کنیم.

او درباره اینکه گفته می‌شود اضافه وزن دارد هم گفت: اول فصل سخت‌ترین تست را گرفتند که من قبول شدم، دیروز هم تست گرفتند و باز قبول شدم.

در ادامه بیژن حیدری درباره کلاس دانش افزایی داوران در جمع خبرنگاران گفت: کلاس خوب و کاربردی بود. تمام مسائل و اشتباهات بررسی شد و فکر می‌کنم نیم فصل خوبی در پیش داشته باشیم. دیروز هم تستی گرفته شد و همه آماده بودند.

وی افزود: ارکان تیم‌ها باید صبر خود را بیشتر کنند. اعتراضات نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده اما ما سعی می‌کنیم بهتر از گذشته قضاوت کنیم.

او درباره اینکه برخی داواران در بازی‌ها از موبایل و ایرپاد برای ارتباط استفاده می‌کنند هم گفت: من فقط در یک بازی استفاده کردم اما گفتند دیگر استفاده نکنیم تا سیستم رادیویی خریداری شود. فدراسیون می‌خواست سیستم رادیویی تهیه کند اما چون می‌خواهد VAR تهیه کند، سیستم رادیویی ۸ کاناله باید تهیه شود. اگر تیمی سیستم رادیویی برای بازی‌ها خود تهیه کرده باشد از آنها استفاده می‌شود اما از سیستم ایرپاد استفاده نمی‌شود. ما هم دوست داریم به روز بشویم و امکانات داشته باشیم. فدراسیون هم مشکلاتی دارد و در تلاش است که مشکلات را حل کند. با این حال سعی می‌کنیم با همین امکانات کم اشتباه ظاهر شویم.

حیدری در پاسخ به این  سوال که آیا مطالبات داوران پرداخت شده است یا خیر؟ هم گفت: به روز پرداخت شده و فکر می‌کنم و فقط یکی دو هفته اخیر پرداخت نشده است.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب