لیگ برتر والیبال| شهداب رتبه دوم را از دست داد/ دو پله صعود شهرداری ارومیه با شکست سایپا

تاریخ و ساعت انتشار : پنج شنبه 22 دی 1401 16:14
تیم‌های گیتی‌پسند و شهرداری ارومیه در هفته هفدهم لیگ برتر موفق به شکست شهداب و سایپا شدند تا نماینده یزد رتبه دوم را از دست دهد.

به گزارش کاپیتان نیوز ، هفته هفدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه 21 دی) با هفت دیدار در شهرهای گرگان، رامسر، تهران (دو مسابقه)، مشهد، یزد و رفسنجان پیگیری شد.

سالن شاهدیه یزد میزبان ششمین مسابقه این هفته بود و تیم‌های شهداب یزد و گیتی‌پسند اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

مدافع عنوان قهرمانی در این مسابقه سه بر دو مغلوب میهمان خود شد تا با این نتیجه رتبه دوم جدول را بعد از چند هفته از دست دهد.

گیتی‌پسند که در ست‌های اول و سوم با امتیاز مشابه 25 بر 23 مغلوب شهداب شده بود، در ست‌های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 19 و 15 بر 8 به پیروزی رسید و دو امتیاز این مسابقه را دریافت کرد.

نماینده اصفهان با کسب این نتیجه هشتمین برد خود را به دست آورد و 25 امتیازی شد. شهداب یزد نیز با 12 برد و 33 امتیاز به جایگاه سوم سقوط کرد.

محمد حسین شفقی، احمد بندری، مرتضی اکرمی و مهدی نویدی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

مهرداد بابایی سرعتی‌زن شهداب یزد و مهران توانای بیجی لیبرو تیم گیتی‌پسند اصفهان در این مسابقه که 145 دقیقه طول کشید و 800 تماشاگر داشت، کارت زرد دریافت کردند.

تیم سایپا تهران نیز در آخرین مسابقه این هفته لیگ برتر مردان از ساعت 17 در سالن فدراسیون از تیم شهرداری ارومیه پذیرایی کرد و با شکست سه بر یک مقابل این تیم، به شرایط بحرانی خود تداوم بخشید.

شاگردان جهانگیر سیدعباسی در ست سوم این مسابقه 25 بر 23 مغلوب سایپا شدند اما در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 21 و 25 بر 17 به پیروزی رسیدند تا تیم شهرداری ارومیه صعود دو پله‌ای در جدول تجربه کند و با 20 امتیاز در جایگاه دهم قرار گیرد.

حسین پورکاشیان و شهباز صدری ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت 111 دقیقه طول کشید.

امید فولادی‌وندا و مهرداد شوشتری نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. تیم سایپا در ست اول این مسابقه کارت زرد تاخیر دریافت کرد.

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب