خمز: خوب بودیم/ استقلال با کمک خارجی برد

تاریخ و ساعت انتشار : پنج شنبه 22 دی 1401 18:22
سرمربی تراکتور با کنایه درباره بازی با استقلال صحبت کرد.

به گزارش کاپیتان نیوز، تراکتور امروز (پنجشنبه) در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال به مصاف استقلال رفت که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک در پایان ۱۲۰ دقیقه شکست خورد.

پاکو خمز، سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از بازی درباره افت تیمش نسبت به بازی هفته گذشته مقابل استقلال اظهار کرد: با شما موافق نیستم. ما بازی خوبی مقابل یک رقیب قوی انجام دادیم؛ رقیب بزرگی که به کمک خارجی نیاز داشت که ما را حذف کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا منظورش از عوامل خارجی، داور بازی است؟ گفت: هر طور که دوست دارید برداشت کنید. 

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که به خاطر همین پس از پایان بازی به سمت داور رفته است؟ توضیح داد: من برای اعتراض به سمت داور نرفتم بلکه برای این رفتم که بازیکنانم را آرام کنم تا آن‌ها به داور اعتراض نکنند.

خمز درباره اعتراض شدید بازیکنانی مانند هادی محمدی به داور بازی با استقلال گفت: اعتراض کردن راحت‌ترین کار است. حقمان بود که اعتراض کنیم. ما بازی خوبی انجام دادیم و حقمان بود که به مرحله بعد صعود کنیم اما این را از ما گرفتند. من به بازیکنانم بابت بازی‌ای که کردند افتخار می‌کنم.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که نظرش درباره قضاوت کوپال ناظمی در بازی با استقلال و گرفتن دو پنالتی به سود آبی‌ها چیست؟ بیان کرد: به خاطر همین معترض بودیم.

سرمربی تراکتور درباره کاوه رضایی و آینده این بازیکن در این باشگاه اظهار کرد: این یک موضوع است که قبلا هم گفتم داخلی است و نمی‌توانم اینجا توضیح دهم.

خمز درباره بازی ندادن به دروازه‌بان دومش در دیدار جام حذفی گفت: دلیلش این است که من انتخاب می‌کنم چه کسی بازی کند و چه کسی باز نکند و در نتیجه یک تصمیم تاکتیکی است.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب