کورتوا: مهم نیست در فینال با چه تیمی بازی کنیم

تاریخ و ساعت انتشار : پنج شنبه 22 دی 1401 09:00
سنگربان بلژیکی رئال مادرید از صعود به فینال سوپر جام خوشحال است و تاکید کرد که مهم نیست در فینال با بتیس بازی کنند یا بارسلونا.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از مارکا، رئال مادرید در دیدار نخست سوپر جام اسپانیا به مصاف والنسیا رفت و در ضربات پنالتی به پیروزی دست پیدا کرد.

تیبو کورتوا که با مهار پنالتی گایا نقش زیادی در صعود رئال به فینال داشت، گفت: می دانستیم که گایا  پنالتی را کجا می زند. او اخیرا در دیدار برابر سویا پنالتی خود را به سمت چپ زد و می دانستم در این بازی یا به سمت راست می زند و یا وسط که خوشبختانه این حدث من درست بود و پنالتی او را مهار کردم. 

کورتوا ادامه داد: من نگران تیم نیستم اما انتظار داشتم که در این بازی عملکرد بهتری از خود نشان دهیم. باید دوباره بازی را نگاه کنیم تا نقاط ضعف خود را برطرف کنیم. به نظرم در بازی فینال عملکرد بهتری از خود نشان خواهیم داد.باید در بازی فینال بهتر ظاهر شویم و اجازه ندهیم که دروازه ما باز شود.

او ادامه داد: من کار زیادی در این بازی انجام ندادم با این حال به تیمم کمک کردم تا به پیروزی برسد و این خوشحال کننده است. در ضربات پنالتی بسیار خوب عمل کردیم و باید از این پیروزی خوشحال باشیم.

کورتوا در پایان گفت: بازی فینال قطعا سخت تر خواهد بود.هم رئال بتیس و هم بارسلونا تیم های بسیار خوبی هستند و مهم نیست که حریف ما چه تیمی خواهد بود. من احساس خوبی بعد از جام جهانی دارم و مصدومیتم کاملا برطرف شده است. می خواهیم که در فینال هم پیروز شویم و به قهرمانی برسیم.

رئال مادرید در فینال سوپر جام به مصاف برنده رئال بتیس و بارسلونا خواهد رفت. این بازی قرار است که امشب در ورزشگاه ملک فهد برگزار شود.

منبع:ایسنا 

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب