حمایت ویژه رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی از حوزه بانوان انجمنهای تحت پوشش

تاریخ و ساعت انتشار : چهار شنبه 21 دی 1401 12:16
"محمد علیپور" رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی در خلال برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی ویژه بانوان انجمنهای تحت پوشش از فعالیت مستمر و تلاش گسترده حوزه بانوان این فدراسیون تقدیر کرد.

به گزارش کاپیتان نیوز  به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی، پنجمین کارگاه آموزشی تخصصی ویژه بانوان انجمنهای تحت پوشش فدراسیون انجمنهای ورزشی با عنوان "نقش توسعه سواد بدنی در تسهیل فرایند استعدادیابی" با تدریس خانم دکتر فتح الهی و با شرکت نواب رییس بانوان انجمنهای ورزشی و برخی از مربیان، ورزشکاران و مدیران حوزه بانوان انجمنها و با مدیریت خانم دکتر "زهره طالبی" نایب رییس بانوان فدراسیون و خانم دکتر "بهاره یزدان پرست" نایب رییس بانوان انجمن برای تونیک کشور برگزار شد.

همچنین "محمد علیپور" رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی به همراه دکتر"عباس ناطق نوری" دبیر و "مهدی میرزاییان" مدیر روابط عمومی فدراسیون از این کارگاه آموزشی بازدید کردند.

در خلال این کارگاه آموزشی رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی با تمجید از توجه به بالا بردن سطح علمی حوزه بانوان این فدراسیون گفت: به واقع برگزاری کارگاههای علمی و تخصصی و دوره های پیشرفته آموزشی نقش انکارناپذیری در ارتقای مدیریت نواب رییس بانوان انجمنهای تحت پوشش خواهد داشت و لازم است از خانم دکتر طالبی از برپایی این دوره های پیشرفته تشکر کنم.

علیپور با تقدیر از فعالیتهای مستمر حوزه بانوان فدراسیون انجمنهای ورزشی اذعان داشت:نگاه ما از بدو تاسیس این فدراسیون توجه و حمایت یکسان در بخش بانوان همپای آقایان بوده و بهمین دلیل حوزه بانوان در این فدراسیون پرجمعیت همیشه در مسیر توسعه و پیشرفت گام برداشته بطوری که بخش عمده ای از موفقیتهای بین المللی و مدالهای کسب شده در آوردگاههای آسیایی و جهانی سهم خانمها بوده که این قابل تقدیر است و نکته قابل توجه جذب مخاطبان خانم در رشته های تحت پوشش است و طبق آخرین آمار بیمه شده های ورزشی ،بخش بانوان رشد چند برابری نسبت به آقایان داشته است.

در ادامه میرزاییان مدیر روابط عمومی فدراسیون هم آماری از مدالهای تاریخی کسب شده توسط بانوان که برای اولین بار در رشته های تحت پوشش در مسابقات آسیایی و جهانی به ثبت رسیده را ارائه کرد و حوزه بانوان را پرچمدار موفقیتهای این فدراسیون برشمرد.

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب