واکنش عقیلی به پیروزی بر قهرمان نیم‌فصل/ چاره‌ای جز برد نداشتیم!

تاریخ و ساعت انتشار : دو شنبه 19 دی 1401 20:42
سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند گفت: شکستمان در هفته پانزدهم لیگ برتر غافلگیرانه بود و در دیدار این هفته چاره‌ای جز شکست لبنیات نداشتیم.

به گزارش کاپیتان نیوز ، هفته شانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز یکشنبه، 18 دی با برگزاری هفت دیدار در شهرهای رامسر، تهران (دو مسابقه)، اردکان، گنبد، ارومیه و اصفهان پیگیری شد. در یکی از دیدارهای این هفته گیتی‌پسند اصفهان و لبنیات هراز آمل به مصاف هم رفتند و اصفهانی‌ها 3 بر صفر حریف را شکست دادند.

سعید عقیلی، سرمربی تیم گیتی‌پسند در خصوص این مسابقه اظهار داشت: آنالیز بسیار خوبی از حریف داشتیم. شکست هفته پانزدهم غافلگیرانه بود و در دیدار این هفته چاره‌ای جز شکست لبنیات نداشتیم.

وی ادامه داد: لبنیات هراز آمل تیم قابل احترام و شایسته‌ای است و به سادگی نمی‌شود از این تیم امتیاز گرفت چه برسد که بخواهید این تیم را شکست دهید اما در این دیدار ما محکوم به برد بودیم.

این سرمربی درباره ترکیب بازیکنان گیتی‌پسند برابر لبنیات عنوان کرد: متاسفانه محمد بربست را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم ولی کرمی نمایش بسیار خوبی از خود نشان داد، دیگر بازیکنان من نیز امروز تمام تلاش خود را کردند و توانستیم پیروز شویم.

عقیلی افزود: به موفقیت در ادامه لیگ امیدواریم. هفته آینده مسابقه سختی مقابل شهداب داریم باید پیروزی امروز را فراموش کرده و روی بازی آینده خود تمرکز کنیم.

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب