پاتر: ناامیدی هواداران چلسی را درک می‌کنم

تاریخ و ساعت انتشار : دو شنبه 19 دی 1401 10:30
سرمربی تیم چلسی بعد از شکست برابر سیتی اعلام کرد ناامیدی هواداران این تیم را درک می‌کند ولی قول خواهد داد تا سخت تلاش کند.

به گزارش کاپیتان نیوز، در ادامه دیدارهای جام حذفی انگلیس، منچسترسیتی در خانه به دیدار چلسی رفت و با ۴ گل برابر این تیم به برتری رسید تا در یک هفته دو بار تیم لندنی را شکست داده باشد و به دور بعدی راه یابد. آرسنال باید امشب دوشنبه به مصاف آکسفورد یونایتد برود و در صورت برتری در این دیدار حریف سیتی خواهد شد.

گراهام پاتر، سرمربی چلسی بعد از شکست مقابل منچسترسیتی در جام حذفی گفت: این باخت خیلی دردناک بود. بدیهی است که ما در حال حاضر اصلا خوب نیستیم. منچستر سیتی واقعاً خوب عمل کرد و ما با مشکل مواجه شدیم. ما مجبور بودیم مقابل منچسترسیتی فقط دنبال توپ بدویم. نیمه اول برای همه ما دردناک و سخت بود. به من‌سیتی تبریک می‌گویم. آن‌ها البته مستحق برد بودند. ما ناامید شدیم چون دوست داشتیم در رقابت‌ها بمانیم.

بازیکنان چلسی در نیمه اول زمانی که با ۳ گل عقب افتاده بودند از سوی هواداران خودی هو شدند. برای اولین‌بار در ۲۵ سال گذشته بود که چلسی خیلی زود جام حذفی را ترک می‌کند. آن‌ها پس از شکست مقابل سیتی در ماه نوامبر، از جام اتحادیه نیز حذف شده بودند و اکنون تنها در لیگ برتر و لیگ قهرمانان حضور دارند.

عملکرد ناامیدکننده چلسی در خارج از خانه در ورزشگاه اتحاد هم‌چنین باعث شد تا هواداران چلسی در حمایت از توماس توخل که در سپتامبر اخراج شد و هم‌چنین رومن آبراموویچ مالک پیشین باشگاه شعار دهند.

پاتر در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: ما نمی‌توانیم کار دیگری انجام دهیم جز این که وظایف خود را بهتر انجام دهیم و سخت‌تر کار کنیم. ما ناامیدی هواداران را درک می کنیم. این قابل درک است و ما به نظر آن‌ها احترام خواهیم گذاشت. نتایج مثبت نبوده است. این اتفاقات هم بخشی از فوتبال است.

بازی بعدی چلسی در داربی لندن در خارج از خانه مقابل فولام است که روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود. تیم پاتر در رده دهم لیگ قرار دارد و فاصله ۱۰ امتیازی با تیم چهارم دارد و کار سختی در این فصل برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب