ابراز علاقه شگفتی‌ساز جام حذفی اسپانیا به بارسلونا

تاریخ و ساعت انتشار : پنج شنبه 15 دی 1401 09:32
بازیکنی که در دیدار برابر بارسلونا موفق به هت‌تریک شد اعلام کرد که از کودکی طرفدار آبی اناری ها بوده و همواره رویای حضور در این تیم را داشته است.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از اسپورت، اریول سولدویا ستاره دیدار بارسلونا برابر اینترسیتی بود. این بازیکن توانست برابر آبی اناری ها هت‌تریک کند تا کار در یک شانزدهم نهایی جام حذفی به وقت‌های اضافه کشیده شود که در نهایت بارسلونا توانست گل چهارم و پیروزی را به ثمر برساند و راهی دور بعد شود.

این بازیکن جوان که شگفتی ساز جام حذفی لقب گرفت از ابراز علاقه خود به آبی اناری ها گفت: بارسلونا تیم مورد علاقه من از دوران کودکی تاکنون بوده است. نمی توانم هت‌تریک برابر این تیم را باور کنم. یک شب رویایی را تجربه کردم. وقتی گل نخست را زدم بسیار خوشحال شدم اما بعد از هت‌تریک خوشحالی باورنکردنی داشتم و اصلا سخت است که شرایط خود را توصیف کنم.

او ادامه داد: ما اذیت شدیم اما بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. می دانستیم که برابر چه تیم بزرگی بازی می‌کنیم. بارسلونا یک تیم رویایی است و ما سربلند زمین را ترک کردیم. دعا می کردم که کار به ضربات پنالتی کشیده شود اما اینگونه نشد.

بارسلونا با پیروزی‌ای که در این بازی به دست آورد به یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب