انتخابات بدمینتون احتمالا اسفند برگزار می‌شود

تاریخ و ساعت انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 10:15
دبیر فدراسیون بدمینتون می‌گوید احتمالا انتخابات این فدراسیون اسفندماه انجام خواهد شد.

به گزارش کاپیتان نیوز، دبیر فدراسیون بدمینتون اسفند را زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون بدمینتون اعلام کرد. البته هنوز مشخص نیست که انتخابات این فدراسیون دقیقا در چه روزی برگزار خواهد شد. 

گویا هنوز هیات رئیسه تاریخ دقیق برای برگزاری انتخابات مشخص نکرده و تنها برگزاری انتخابات بعد از مسابقات دهه فجر به تصویب اعضای هیات رییسه رسیده است. همچنین وزارت ورزش هم تاریخ دقیق برگزاری انتخابات را  معین نکرده است.

ثبت نام از کاندیداها این فدراسیون در اردیبهشت ۱۴۰۱ و قبل از اتمام ریاست پوریا انجام شده و چهار کاندیدا برای این پست تایید صلاحیت شده‌اند. محمدرضا پوریا، محمد فرجی، علی موذن و شهرام آهنجان چهار کاندیدای تایید صلاحیت شده ریاست این فدراسیون هستند.

پایان دوره سوم ریاست محمدرضا پوریا در فدراسیون بدمینتون سوم مرداد ۱۴۰۱ بود. او در مجمع فوق العاده فدراسیون که اوایل شهریور برگزار شد با آرای اعضا به عنوان رییس باقی ماند تا نسبت اعضای فدراسیون‌های المپیکی و غیرالمپیکی حاضر در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک حفظ شود.

وزارت ورزش و جوانان بعد از برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک در ۲۳ شهریور پوریا را به عنوان سرپرست فدراسیون معرفی کرد تا ضمن انجام امور جاری فدراسیون، نسبت به برگزاری مجمع انتخابی اقدام کند.

فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون بدمینتون در این باره به ایسنا، گفت: ما درگیر برگزاری مسابقات دهه فجر هستیم و هیچ مشکلی هم در روند کار نیست. هیات رییسه تاریخ برگزاری انتخابات را بعد از مسابقات دهه فجر مصوب کرد و احتمالا هم مجمع انتخاباتی این فدراسیون در اسفند برگزار شود.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب