کلوپ: انحصار بازار نقل و انتقالات را در دست نداریم

تاریخ و ساعت انتشار : دو شنبه 12 دی 1401 09:20
سرمربی لیورپول می گوید تیمش انحصار بازار نقل و انتقالات را در دست ندارد و کودی گاکپو تنها خرید مهم آن‌ها در زمستان خواهد بود.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از ساکرنت، در حالی که لوییس دیاز و دیوگو ژوتا هر دو به دلیل مصدومیت از میادین دور هستند، لیورپول کودی گاکپو را خرید که سه گل برای هلند در جام جهانی به ثمر رساند.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پیشنهاد کرده است که کودی گاکپو تنها خرید اصلی آن‌ها در پنجره ژانویه باشد و گفت که باشگاه نمی‌تواند انحصار  بازار نقل و انتقالات را در دست داشته باشد.

سرمربی آلمانی گفت: ما با بازیکن برجسته‌ای مانند کودی گاکپو قرارداد بستیم و باید بدانیم ما نمی‌توانیم هر وقت خواستیم در زمان نقل و انتقالات خرید کنیم. ما هرگز این کار را نکردیم. این بخش بزرگی از فلسفه من است. من به بازیکنانی که داریم اعتماد دارم و به آن‌ها نمی‌گوییم که به بازیکن دیگری در پست آن‌ها نیاز دارم.

لیورپول با محمد صلاح یک قرارداد سه ساله جدید پرسود امضا کرده و سادیو مانه را به بایرن مونیخ فروخت، اما شک و تردید هم‌چنان در مورد روبرتو فیرمینو وجود دارد. این بازیکن ۲۸ساله توانسته به‌خوبی در لیورپول جا بیفتد. او با این حال، در ۲۲۰ بازی در تمامی رقابت‌ها تنها ۶۸ گل برای لیورپول زده است. فیرمینو در سال ۲۰۱۵ با قیمت ۲۹ میلیون پوند از هوفنهایم به لیورپول پیوست.

او درباره آینده بازیکن برزیلی نیز گفت: فیرمینو بازیکنی مهم و حیاتی برای ماست. او قلب و روح این تیم است و درباره او همه چیز بسیار خوب به نظر می‌رسد. او برای ما ضروری است و دوست داریم قرارداد خود را تمدید کند.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب