آنچلوتی: خوش‌شانس بودم که در میلان و رئال بودم

تاریخ و ساعت انتشار : یک شنبه 11 دی 1401 11:46
سرمربی رئال مادرید درباره سال درخشان خود صحبت کرد و گفت که حضور در میلان و رئال خیلی به او کمک کرد تا حرفه پرباری داشته باشد.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از فوتبال ایتالیا، کارلو آنچلوتی، سرمربی ۶۳ ساله ایتالیایی یکی از موفق‌ترین مربیان تاریخ است که توانسته در پنج لیگ برتر اروپا به قهرمانی در لیگ برسد و ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیز کسب کرده است. آنچلوتی پس از جدایی تیته پیشنهادی از برزیل برای حضور روی نیمکت این تیم را دارد.

آنچلوتی در صحبت با Il Foglio، ابتدا درباره سال ۲۰۲۲ و دستاوردهایش صحبت کرد و گفت: ۲۰۲۲ یک سال خاص بود. تصور می‌شد که کار من در مربیگری در حال پایان است ولی یک فصل منحصر به فرد به خصوص در لیگ قهرمانان داشتم. بازگشت‌های دیدنی و فوق‌العاده داشتیم. من این سال را جزو خاص‌ترین سال‌های زندگی خود می‌دانم.  

او درباره دوران حضورش در تیم اورتون نیز گفت: حضورم در اورتون یک ماجراجویی خوب بود زیرا ما کارهای مهمی مانند پیروزی در داربی آنفیلد بعد از ۲۲ سال انجام دادیم.  بعد از آن تماس مادریدی‌ها تعجب‌آور بود. بازگشتی غیرمنتظره و عجیب به رئال مادرید داشتم. 

سرمربی ۶۳ ساله ایتالیایی در مورد پسرش داویده صحبت کرد و گفت: داویده نیازی به تعریف ندارد. او در همه جاهایی که بوده خوب کاری کرده است. در بایرن مونیخ، رئال، ناپولی خوب بوده است. داویده مربی توانمندی است، او در کارش جدی است و بسیار آماده و شایسته است.

او  در مورد موفقیت خود در لیگ قهرمانان به عنوان بازیکن و مربی نیز گفت: خوش شانس بودم در تیم‌هایی مثل رئال مادرید و میلان که بیش‌ترین افتخار را در لیگ قهرمانان اروپا دارند حضور داشتم. این دو باشگاهی هستند که همیشه در لیگ قهرمانان سرآمد بودند. میلان به عنوان بازیکن و  رئال مادرید به عنوان مربی، حرفه ورزشی من را پربار کردند.

در نهایت، آنچلوتی در مورد حمایت  خود از اینتر در دوران کودکی صحبت کرد و گفت: بله این درست است من در کودکی طرفدار اینتر بودم از سن ۶ تا ۱۵ سالگی طرفدار اینتر بودم و بعد از آن آرام آرام افکارم تغییر کرد. اکنون می‌توانم بگویم که ۱۰۰ درصد میلانی هستم. 

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب