آرتتا: کیفیت لازم برای قهرمانی در لیگ را داریم

تاریخ و ساعت انتشار : یک شنبه 11 دی 1401 11:03
مایکل آرتتا عنوان کرد پیروزی آرسنال برابر برایتون ثابت کرد که تیم تحت هدایت او برای اولین بار از سال ۲۰۰۴ کیفیت لازم برای کسب عنوان قهرمانی را دارد.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از ساکرنت، در ادامه دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس آرسنال در زمین برایتون به میدان رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید تا سال ۲۰۲۲ میلادی را به شکل خوبی به پایان ببرد و جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی لیگ برتر تثبیت کند.

مایکل آرتتا سرمربی آرسنال بعد از برتری تیمش برابر برایتون گفت: این یک پیروزی بزرگ برابر یک تیم واقعا خوب بود در خط حمله خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم گل‌های خوبی به ثمر برسانیم. واقعا بردن تیمی مثل برایتون با این تعداد گل در زمین خودش کار راحتی نبود. کسب ۴۳ امتیاز از ۱۶ بازی خیلی رکورد خوبی است و نشان می‌دهد که ما کیفیت بالایی برای کسب قهرمانی داریم. این یک آزمون بزرگ برای ما بود و باید بتوانیم همین روند را ادامه دهیم. من فکر می کنم به اندازه کافی میل به قهرمانی در این فصل داریم. نتایج دیگر تیم‌هارا می دانیم ولی به کار خودمان تمرکز داریم و می‌خواهیم بازی به بازی پیش برویم.

آرسنال با این نتیجه اختلاف خود را با سیتی به ۷ امتیاز افزایش داد. شاگردان مایکل آرتتا در دیدار بعدی خود باید سه‌شنبه ۱۳ دی در اولین بازی خود در سال جدید میلادی به مصاف نیوکاسل، تیم سوم جدول بروند که این دیدار در ورزشگاه امارات برگزار خواهد شد.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب