کوهیان: با شرایط بدی عازم لبنان شدیم

تاریخ و ساعت انتشار : پنج شنبه 8 دی 1401 19:36
سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: فشار زیادی روی تیم ما وجود دارد و جذب بازیکن خارجی این بار را تقسیم می‌کند.

به گزارش کاپیتان نیوز، فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، پس از پیروزی شاگردانش مقابل الاتحاد اهلی سوریه، توضیح داد: حریف ما تیم خوبی بود اما بازیکنان ما با تلاش زیاد و سخت کار کردند تا به برد رسیدیم‌.

او درباره باخت ذوب‌آهن در بازی اول مقابل بیروت‌ کلاب لبنان نیز گفت: شرایط بازی مقابل بیروت متفاوت با این بازی بود و در آن دیدار شرایط بد ترانسفر تیم، خستگی بچه‌ها و اینکه بازی اول ما در این تورنمنت بود کار را سخت کرد. همه تیم‌ها در غرب آسیا با شرایط خوب آمده‌اند. تیم‌ها بازیکنان خارجی خوبی گرفته‌اند و هیچ بازی قابل پیش بینی نیست.

کوهیان راجع به حضور هواداران اصفهانی در سالن آزادی نیز گفت: جو سالن بسیار خوب بود و من نمی‌دانم چطور باید حق این هواداران را ادا کنیم. اصفهان در این سال‌ها در بسکتبال پیش رو بود و شاید حقشان بود که این بازی در اصفهان باشد تا تیم خود را بهتر از اینها تشویق کنند. ما سخت افزار خوبی در شهر اصفهان داریم و امیدواریم مسابقات بعدی ما در سالن خودمان برگزار شود.

او درباره شرایط بد اعزام ذوب‌آهن برای بازی با بیروت کلاب تصریح کرد: ما در آن دیدار فیزیوتراپ نداشتیم و ترکیب هم ناقص بود. مدیرعامل باشگاه آقای احسانی تلاش می‌کند این مشکلات حل شود. به تیم علاقه دارند. این مشکلات با تیم ما بود و امیدواریم در سفرهای بعد برطرف شود تا امکانات کافی، سلامت تیم را در پی داشته باشد.

سرمربی ذوب‌آهن راجع به احتمال جذب بازیکن خارجی و نیاز تیمش به این‌ اتفاق نیز گفت: نه به لحاظ اینکه بازیکنان ما شایستگی ندارند، اما در این مسابقات باید بار سنگین بازی‌ها تقسیم‌ شود. بازیکن خارجی اینجا می‌تواند کمک کند تا تیم بهتر بازی کند و شرایط بهتری‌ داشته باشد. هر تیمی خارجی نداشته باشد ممکن است بازی‌هایی را از دست دهد. به بازیکن خارجی نیاز داریم اما تصمیم نهایی به مالکین باشگاه بستگی دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا مدیریت باشگاه ذوب‌آهن رایزنی لازم برای برگزاری بازی‌های بعدی این تیم در اصفهان را انجام داده است؟ توضیح داد: در جریان نیستم که پیگیری کردند تا در اصفهان بازی کنیم یا نه، اما مطمئن هستم که برگزاری بازی در اصفهان تیم ما را دو چندان قوی می‌کند چون ارتباط بسیار نزدیکی بین هواداران ما و بازیکنان وجود دارد.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب