هالند بهتر از مسی و آگوئرو

تاریخ و ساعت انتشار : پنج شنبه 8 دی 1401 10:37
ستاره نروژی منچسترسیتی با دبل در دیدار برابر لیدز بهترین عملکرد را با گواردیولا به نام خود به ثبت رساند.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از اوپتا، درخشش ارلینگ هالند با پیراهن منچسترسیتی ادامه دارد و این بار این ستاره نروژی برابر لیدز یک شب خوب را تجربه کرد.

منچستر سیتی در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف لیدز رفت و توانست با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی دست پیدا کند. هالند در این بازی ستاره سیتی بود و دو گل به ثمر رساند.

این مهاجم نروژی به سریع‌ترین شاگرد گواردیولا تبدیل شد که از مرز ۲۵ گل گذشت.

هالند در ۲۰ بازی که زیر نظر گواردیولا در رقابت های مختلف به  میدان رفته است موفق به زدن ۲۶ گل شده که این بهترین آمار در بین همه بازیکنانی است که در دوران مربیگری گواردیولا به میدان رفته‌اند.

بعد از هالند، مسی بهترین عملکرد را با گواردیولا داشته به طوری که او در ۲۸ بازی موفق به زدن ۲۶ گل شد. اتوئو در ۳۰ بازی، سرخیو آگوئرو در ۳۵ بازی و تیری آنری هم در ۴۱ بازی زیر نظر گواردیولا موفق به زدن این تعداد گل شدند.

نکته جالب‌تر اینکه الفی هالند پدر ارلینگ که در ۱۸۱ بازی که در لیگ جزیره به میدان رفت موفق به زدن ۲۰ گل شد اما پسر او در ۲۶ بازی توانست به این رکورد برسد تا ثابت کند که بسیار بهتر و باکیفیت‌تر از پدرش است.

گواردیولا در نشست خبری بعد از دیدار برابر لیدز به ستایش مهاجم نروژی تیمش پرداخت و تاکید کرد که او بزرگ‌ترین خطر برای حریفان سیتی است.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب