گواردیولا: هالند بزرگ‌ترین خطر برای حریفان است

تاریخ و ساعت انتشار : پنج شنبه 8 دی 1401 09:55
سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی بعد از پیروزی که تیمش برابر لیدز به دست آورد به ستایش مهاجم نروژی پرداخت.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از بی تی اسپورت، منچسترسیتی در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف لیدز رفت و توانست با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی دست پیدا کند تا اختلاف ۵ امتیازی خود با تیم صدرنشین را حفظ کند.

ستاره سیتی در این بازی هم ارلینگ هالند بود که توانست دو گل به ثمر برساند.

گواردیولا بعد از بازی به ستایش هالند پرداخت و گفت: هالند گل‌های زیادی برای ما به ثمر خواهد رساند و به درخشش خود ادامه خواهد داد. او می‌تواند آمار خود را بسیار بهتر کند. ما از حضور این بازیکن در تیم خود بسیار خوشحال هستیم. هالند یک جوان استثنایی است که هم بسیار حرفه ای و هم بسیار کاربلد است. او بزرگ‌ترین خطر برای حریفان ماست.

او درباره بازی هم گفت: برابر یک حریف سرسخت به پیروزی دست پیدا کردیم. در نیمه دوم بسیار خوب بازی کردیم. بعد از جام جهانی پیش بینی می‌کردم که با شرایط سختی مواجه شویم اما خوشبختانه بازیکنان عملکرد بسیار خوبی در این دیدار داشتند.

گواردیولا در پایان درباره عملکرد گریلیش هم گفت: او دو پاس گل در این بازی داد. با حضور ریاض محرز و گریلیش نظم و آهنگ تیمی بسیار خوبی در میانه میدان داشتیم. گریلیش باید بهتر از این کار کند و سطح کیفی خود را بالا ببرد. ما به رقابت او و محرز نیاز داریم. او کیفیت بسیار بالایی دارد.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب