آمار لژیونرهای ایرانی لیگ فوتسال اسپانیا در سال ۲۰۲۲

تاریخ و ساعت انتشار : چهار شنبه 7 دی 1401 11:30
۳ ملی‌پوش ایرانی شاغل در لیگ فوتسال اسپانیا سال میلادی خوبی را پشت سر گذاشتند.

به گزارش کاپیتان نیوز، تنها ۳ روز دیگر به پایان سال ۲۰۲۲ میلادی مانده است و تیم‌های فوتسال کشور اسپانیا در تعطیلات سال نو هستند. حسین طیبی، مسلم اولاد قباد و سعید احمد عباسی بازیکنانی هستند که تیم‌های پالما و واین آلبالی توپ می‌زنند و سال خوبی را پشت سر گذاشتند.

حسین طیبی

طیبی با پالما روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و با ۳۳ امتیاز و اختلافی ۴ امتیازی با پالما صدرنشین، در رده دوم لیگ برتر فوتسال اسپانیا قرار دارد. طیبی که در ابتدای فصل با عقد قراردادی راهی پالما شد، در ۱۱ بازی این فصل لیگ اسپانیا برای تیمش ۷ گل به ثمر رسانده است. او در رده سی و سوم بهترین گلزنان لیگ اسپانیا قرار دارد. طیبی در لیگ قهرمانان نیز موفق شده با تیمش به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند و یکی از ارکان موفقیت تیم اسپانیایی بوده است.

طیبی در ۵ بازی خود برای پالما در لیگ قهرمانان اروپا ۵ گل زده و یک پاس گل هم برای هم‌تیمی خود مهیا کرده است. او یک پنالتی برای تیمش گلزنی کرده و یک بار هم توسط داور با کارت زرد جریمه شده است. طیبی در ابتدای سال ۲۰۲۲ نیز موفق شده بود با بنفیکا به مقام سوم اروپا برسد؛ او یک گل برابر بارسلونا در نیمه نهایی و یک گل برابر ACCS فرانسه در رده‌بندی به ثمر رساند. طیبی همچنین با بنفیکا نایب قهرمان لیگ فوتسال پرتغال شده بود و ستاره تیمش در این مسابقات بود.

مسلم اولادقباد

مسلم اولادقباد، با عملکردی درخشان در کراپ الوند، راهی پالما شد و هم‌بازی حسین طیبی در این تیم اسپانیایی شد. این ملی‌پوش فوتسال که توانسته بود با ایران نایب قهرمان آسیا شود، در ۸ بازی خود برای پالما در این فصل در لیگ اسپانیا، ۴ گل به ثمر رسانده است. او همچنین ۶ بازی برای پالما در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده که یک گل زده و ۶ پاس گل برای هم‌تیمی‌های خود مهیا کرده است. البته چندی پیش، ویزای کار او به اتمام رسید و به ایران بازگشت تا با انجام دادن کارهای اداری دوباره به اسپانیا بازگردد.

سعید احمدعباسی

آقای گل فوتسال ایران پس از کلی دردسر و زمان کارهای اداری رفتنش به اسپانیا، بالاخره موفق شد با پیراهن واین آلبالی به میدان برود و حتی برای تیمش گلزنی کند. احمدعباسی در ۸ بازی خود برای آلبالی، تنها ۲ گل به ثمر رسانده و تیمش با ۲۵ امتیاز در رده پنجم لیگا اسپانیا قرار دارد. احمدعباسی ابتدای سال ۲۰۲۲ با گیتی‌پسند توانست قهرمان لیگ ایران شود و برای دومین سال متوالی آقای گل لیگ برتر شود. او هم جزو شاگردان وحید شمسایی بود که با شکست برابر ژاپن در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا، مدال نقره این مسابقات را بر گردن انداخت.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

 

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب