ابراز رضایت تن هاخ بعد از پیروزی قاطع در لیگ جزیره

تاریخ و ساعت انتشار : چهار شنبه 7 دی 1401 09:00
سرمربی هلندی منچستر یونایتد از نمایش شاگردانش در دیدار برابر ناتینگهام راضی است و به ستایش از آنها پرداخت.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از بی بی سی، منچستر یونایتد در دیدار برابر ناتینگهام توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و با سه گل به پیروزی دست پیدا کند.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ از نمایش شاگردانش در این بازی راضی است. او بعد از بازی گفت: با سه گل به پیروزی دست پیدا کردیم و مهم تر اینکه دروازه خود را بسته نگه داشتیم. بدون شک از نتیجه و عملکرد بازیکنان راضی و خوشحال هستم. فرصت های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم و می‌تونستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم.

او ادامه داد: از عملکرد راشفورد بسیار راضی هستم. او آماده و سرحال است و اگر به همین روال ادامه دهد کمک زیادی به ما خواهد کرد. خوشحالم که این بازیکن در بهترین شرایط خود است.

تن هاخ درباره استفاده از لوک شاو به  عنوان مدافع میانی گفت: او به من گفت که می‌تواند در قلب خط دفاعی هم بازی کند. شاو از من خواست که در این پست هم از او استفاده کنم که عملکرد خوبی داشت. او شجاعانه بازی کرد و  هماهنگی بالایی با دیگر بازیکنان از خود نشان داد.

منچستریونایتد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۲۹ امتیازی شد تا در رده پنجم جدول رده بندی قرار گیرد و فاصله اش با آرسنال صدرنشین به ۱۱ امتیاز کاهش پیدا کند.

تن هاخ درباره جایگاه تیمش در جدول رده بندی گفت: من در شرایط کنونی به جدول رده بندی نگاه نمی‌کنم. باید در پایان فصل به جدول نگاه کرد و نتایج را ارزیابی کرد. فعلا باید بازی به بازی پیش رفت و به پیشرفت خود ادامه داد.

منبع: ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب