قول شفاهی اسکالونی برای تمدید قرارداد با آرژانتین

تاریخ و ساعت انتشار : سه شنبه 6 دی 1401 14:59
سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین قول داده است که قرارداد خود را با این تیم تمدید کند.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از اوله، تیم ملی آرژانتین با هدایت لیونل اسکالونی قهرمان جام جهانی قطر ۲۰۲۲ شد تا او  پس از سزار لوییس منوتی در آرژانتین ۱۹۷۸ و کارلوس بیلاردو در مکزیک سال ۱۹۸۶ سومین مربی شود که آلبی سلسته را قهرمان جام جهانی می‌کند.

به گفته کلودیو تاپیا، رییس اتحادیه فوتبال آرژانتین، اسکالونی که در سال ۲۰۱۸ کار خود را آغاز کرده است به‌زودی قرارداد خود را با این تیم تمدید خواهد کرد.

تاپیا گفت: اسکالونی الان سرمربی تیم ملی آرژانتین است. ما قصد داریم قرارداد او را تمدید کنیم و به تفاهم‌هایی هم رسیده‌ایم. او برای مساله پاسپورت یکی از فرزندانش به اسپانیا رفت و پس از بازگشت به کشور صحبت خواهیم کرد ولی او شفاهی گفته است که قرارداد را تمدید خواهد کرد. منوتی اولین کسی بود که قبل از کوپا آمه ریکا ۲۰۱۹ به من گفت که باید با او قرارداد ببندم و ما هم همین کار را کردیم. زمانی که ما اسکالونی را انتخاب کردیم، ۹۹ درصد فکر کردند که اشتباه می‌کنیم یا حتی دیوانه هستیم اما این انتخاب، شادی را به مردم بازگرداند. ما بهترین کادر مربیگری را داریم و قطعا با او در سال‌های بعد هم ادامه خواهیم داد.

اسکالونی سال گذشته نیز با آرژانتین قهرمان کوپا آمریکا شد و اولین قهرمانی لیونل مسی در جام جهانی را با تیم ملی رقم زد. قرارداد اسکالونی تا دسامبر ۲۰۲۶ اعتبار دارد و او احتمالاً تا جام جهانی بعدی هم سرمربی "آلبی سلسته" خواهد ماند.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب