شاهین بیانی: استقلال مثل یک قهرمان بازی نمی‌کند

تاریخ و ساعت انتشار : دو شنبه 5 دی 1401 10:25
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت در مصاف‌های خود در رقابت‌های لیگ برتر باید کیفیت بهتری از خودشان نشان دهند.

به گزارش کاپیتان نیوز، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی یک گله آبی‌پوشان پایتخت مقابل صنعت نفت آبادان در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: فوتبال جالبی نبود. پس از بازی‌های جام جهانی، فوتبال‌های داخلی خیلی دلچسب نیستند. بازی بی‌کیفیتی از دو تیم دیدیم. توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و توپ‌های خیلی زیادی روی دروازه‌ها نیامد. مهم‌ترین مساله، گرفتن ۳ امتیاز بازی توسط استقلال بود. استقلال اگر می‌خواهد قهرمان شود، باید نمایش بهتری از خودش نشان دهد.

او ادامه داد: استقلال همچنان نفرات اصلی خود را نشناخته است و از نظر چینش مهره مشکل دارد. به طور مثال، زبیر نیک‌نفس از نفرات خوب استقلال در فصل گذشته بود یا صالح حردانی از بازیکنان باکیفیت استقلال است. امثال این بازیکنان می‌توانند تاثیر قابل توجهی در روند بازی‌های استقلال داشته باشند.

بیانی با تاکید به این مساله که بازیکنان استقلال می‌توانند عملکرد باکیفیت‌تری از خودشان نشان دهند، گفت: یامگا وقتی یک خط به جلو بیاید کیفیت بهتری از خودش نشان می‌دهد. بهتر است او در خط دفاع نباشد چون این بازیکن در خط دفاع حبس شده است. به نظر من باید استقلال در چینش مهره‌ها تجدید نظر کند و بازی‌های بهتری از بازیکنانش بگیرد. استقلال می‌تواند روان‌تر بازی کند.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به بازگشت سیاوش یزدانی به ترکیب اصلی آبی‌ها گفت:‌ حضور یزدانی یکی از اتفاقات خوب بازی بود. این بازیکن می‌تواند در آینده به استقلال کمک کند. زوج یزدانی و سیلوا می‌تواند تاثیر خیلی خوبی در روند بازی‌ها داشته باشد.

بیانی در پایان گفت: استقلال باید ۱۱ نفر اصلی خود را بشناسد. استقلال همچنان مثل یک تیم قهرمان بازی نمی‌کند. صنعت نفت تیم پانزدهم جدول است اما شما تفاوت خیلی زیادی میان دو تیم ندیدید و این برای استقلال خیلی خوب نیست.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب