تساوی بدون گل استقلال و صنعت نفت آبادان در نیمه اول

تاریخ و ساعت انتشار : یک شنبه 4 دی 1401 18:30
مصاف صنعت نفت آبادان و استقلال در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش کاپیتان نیوز، در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم صنعت نفت آبادان و استقلال از ساعت ۱۸:۰۰ امروز (یک‌شنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

صنعت نفت آبادان صفر - صفر استقلال

گل‌ها:

کارت زرد: سعید مهری (محروم از بازی هفته بعد)، محمد محبی (محروم از بازی هفته بعد) و کوین یامگا از استقلال

کارت قرمز:

ترکیب صنعت نفت آبادان: فرزین گروسیان، محمد طیبی، حکیم نصاری، امید خالدی، محمد قنبری، فردین یوسفی، مهدی ممی زاده، میثم تهی دست، حسین ساکی، عباس بوعذار و سینا مریدی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، صالح حردانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

نیمه نخست

اولین موقعیت بازی در دقیقه ۲۶ رخ داد که روی یک ضربه کرنر، صنعت نفت می‌توانست دروازه استقلال را تهدید کند اما سید حسین حسینی و مدافعان توانستند خطر را از محوطه جریمه آبی‌ها دور کنند.

صنعت نفت آبادان تا اواسط نیمه اول مسابقه، مدیریت بیشتری روی بازی داشت و در تلاش بود تا آوردن توپ روی دروازه استقلال، به گل برسد اما فرصت‌های این تیم راه به جایی نبرد.

استقلال تا پایان نیمه اول نتوانست یک موقعیت جدی در محوطه جریمه صنعت نفت‌ آبادان شکل دهد. همچنین زردپوشان آبادانی نیز نتوانستند در نیمه اول کاری از پیش ببرند تا این بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب