گل‌محمدی: دنبال مهاجم خوب خواهیم بود/ از نتیجه بازی راضی نیستیم

تاریخ و ساعت انتشار : یک شنبه 4 دی 1401 18:11
سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیم فوتبال پیکان در مصاف با تیمش، تیم شایسته و خوبی بود.

به گزارش کاپیتان نیوز، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یک‌شنبه شب پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پیکان در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی بود. دو تیم عملکرد خوبی داشتند. ما هر موقع توانستیم پاس بدهیم و به زمین حریف برسیم، به موقعیت‌هایی در این بازی دست پیدا کردیم. تیم پیکان هم تیم شایسته و خوبی بود.

او ادامه داد: پیکان اصول دفاعی را رعایت می‌کند و مدافعانش هم در این بازی بی‌اشتباه بودند. در نیمه اول که توانستیم سنگر دفاعی پیکان را رد کنیم، داور آفساید گرفت که قطعا آفساید نبود. در این بازی‌ها که فشرده است و تیم حریف خوب دفاع می‌کند، باید از تک موقعیت‌ها استفاده کرد که این اتفاق رخ نداد. قطعا از نتیجه بازی راضی نیستیم اما چیزی که مهم است، این است که لیگ برتر یک ماراتان است و باید سریع خودمان را پیدا کنیم و برای هفته آینده ریکاوری کنیم. ما هفته آینده با گل‌گهر بازی داریم و امیدوارم تمرکز بهتری در بازی‌ آینده داشته باشیم و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم.

گل‌محمدی درباره شرایط نامطلوب و افت برخی بازیکنان تیمش گفت: همه بازیکنانی که امسال به پرسپولیس آمدند، بازیکنان شناخته‌ شده‌ای هستند و فصل خوبی را پشت سر گذاشته بودند. بازیکنانی هم که در تیم بوده‌اند در مجموع عملکرد خوبی داشتند. ممکن است برای برخی بازیکنان دوران افتی وجود داشته باشد. تعطیلی لیگ هم مقداری شور و حال را از بازیکنان گرفت. ما باید دوباره بدنسازی می‌کردیم و مشکلاتی زیادی در تعطیلات داشتیم. از لغو مسابقات تا نداشتن زمین تمرین و اعتصاب برخی بازیکنان باعث شد شرایط متفاوت شود. اخیرا هم لوکادیا از جمع ما جدا شد. یک بازیکن نیاز به تمرین خوب و ذهینت خوب دارد. این امکانات را ما باید برای بازیکن فراهم کنیم. بازی‌ها ادامه دارد و بازی به بازی بازیکنان روی بازی‌های آینده بیش‌تر تمرکز خواهند کرد. بازیکنان باید سختی مسابقات را درک کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره تفکرات هجومی تیمش در مصاف با پیکان و استفاده نکردن از مهاجم تخصصی گفت: بازیکنان دنبال شرایطی هستند که اطمینان ما را داشته باشند. باید شرایطی را فراهم آوریم که بازیکن خودش را پیدا کند و بازی به بازی بهتر شود. ما به بازیکنان اعتماد داریم. وقتی این بازیکنان در پرسپولیس هستند، قطعا توانایی‌های خاص خودشان را دارند. حامد پاکدل و مهدی عبدی از بازیکنان خوب ما هستند و در هفته آینده هم به همه بازیکنان نیاز داریم. با تمرینات خوب و ذهینت مثبت می‌توانیم شرایط بهتری را رقم بزنیم.

گل‌محمدی درباره تبعات جدایی یورگن لوکادیا و برطرف کردن مشکل خط حمله پرسپولیس گفت: یک سری اسامی مطرح شده است که صحت ندارد. ما به خاطر فشردگی مسابقات، هنوز وارد نقل و انتقالات نشده‌ایم. پس از بازی‌ها، دنبال مهاجم خوب خواهیم بود. هیچ تیمی در نیم فصل مهاجمان خوب خود را برای فروش نمی‌گذارد یا قیمت‌های سرسام‌آور مطرح می‌کند. به موقع تلاش می‌کنیم که مهاجم خوب جذب کنیم.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب