نتیجه نظرسنجی از فرانسوی‌ها: زیدان یا دشان؟

تاریخ و ساعت انتشار : شنبه 3 دی 1401 09:40
در نظرسنجی روزنامه معتبر اکیپ برای ادامه همکاری با دشان یا انتخاب زیدان به عنوان جایگزین او، بیشتر شرکت کنندگان خواستار ادامه همکاری با دیدیه دشان شدند.

به گزارش کاپیتان نیوز، تیم ملی فوتبال فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۲ عملکرد خوبی از خود نشان داد و با وجود آنکه غائبان زیادی داشت اما توانست عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

قبل از برگزاری جام جهانی بیشتر گزارش ها حاکی از این بود که این آخرین حضور دشان در نیمکت خروس هاست و بعد از جام جهانی زیدان جایگزین او خواهد شد اما عملکرد فرانسوی ها در جام جهانی ورق را به سوی دشان برگرداند.

در نظرسنجی که روزنامه اکیپ انجام داد ۵۴ درصد از شرکت کنندگان خواستار ادامه همکاری با دیدیه دشان هستند این درحالی است که ۳۱ درصد هم دوست دارند که زیدان هدایت تیم ملی فوتبال فرانسه را برعهده بگیرد و جایگزین دشان شود.

دیدیه دشان عملکرد بسیار خوبی در تیم ملی فوتبال فرانسه داشته است به طوری که یک قهرمانی در جام جهانی و یک نایب قهرمانی را در این رقابت بزرگ کسب کرده است و همین باعث شده است تا احتمال ماندن او در نیمکت فرانسوی ها بسیار زیاد باشد.

قرار است که رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در هفته جاری جلسه ای را با این مربی باتجربه برگزار کند تا درباره آینده او تصمیم نهایی گرفته شود.

منبع: ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب