انتقاد حلالی از مصدومیت‌های دیاباته

تاریخ و ساعت انتشار : پنج شنبه 1 دی 1401 17:00
یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید داربی پایتخت هیجان مورد انتظار را نداشت.

به گزارش کاپیتان نیوز، اسماعیل حلالی درباره داربی پایتخت اظهار کرد: با توجه به تعطیلی لیگ، تصورم این بود بازی از این که دیدیم ضعیف‌تر باشد اما این‌طور نشد و دو تیم شرایط خوبی را داشتند. در کل پرسپولیس کیفیت خوبی را نشان داد و با وجود این که از حریف عقب افتاد اما توانست با ارائه یک بازی منطقی به بازی برگردد.

او افزود: متاسفانه یک اتفاق عجیب تنها دو روز مانده به داربی تمرکز تیم و کادر فنی را برهم زد. لوکادیا که قطعا کادر فنی حساب ویژه‌ای روی او باز کرده بود، به یکباره تیم را رها کرد و رفت. درباره این موضوع از کادر فنی نمی‌توان گله کرد. کادر فنی دو ماه روی این بازیکن کار کرده تا به داربی برسد اما با رفتنش نشان داد اصلا برایش این بازی اهمیت نداشت.

حلالی تصریح کرد: داربی ۴ گل داشت اما آن هیجانی که انتظار داشتیم را در داربی ندیدیم. در کل تعادل در بازی بود و فکر می‌کنم در خلق فرصت گلزنی دو تیم برابر بودند. هم استقلال و هم پرسپولیس فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند که از دست دادند.

این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: پرسپولیس برای کسب قهرمانی باید بیش‌تر کار کند و برای بازی‌ها تدابیر بهتری داشته باشد. این تیم باید طوری بازی کند که با روند بهتر بتواند در بازی‌ها برنده باشد و این‌گونه نباشد که بازی برده را از دست بدهیم. با رفتن لوکادیا الان کار سخت شده است. زمانی که او بود همه توجه‌ها روی این بازیکن بود و مهاجمان دیگر تیم را فراموش کردیم اما حالا باید سعی کنیم سایر مهاجمان پرسپولیس را هم ببینیم. مهدی عبدی وقتی وارد زمین شد نشان داد که می‌تواند باز هم به پرسپولیس کمک کند. البته اگر لوکادیا برنگردد، در نقل‌وانتقالات پرسپولیس باید مهاجم جذب کند که در این پست مشکلی نداشته باشد. پرسپولیس مهاجم دارد و باید به آن‌ها میدان بدهد اما نیازمند این است که مهاجمان خود را تقویت کند.

 

او درباره شرایط شیخ دیاباته هم گفت: واقعا نمی‌دانم این مهاجم چرا بازی نکرد و مصدوم بود. او فقط دقایقی در بازی برابر ملوان برای پرسپولیس بازی کرده و دائم مصدوم است. اگر قرار است که همیشه مصدوم باشد خوب همان پولی که به این مهاجم می‌دهند را به من می‌داند و من مصدوم می‌شدم! چرا باید بازیکنی خارجی بخرند که دائم مصدوم باشد؟ پرسپولیس مهاجم گرفته است که برایش گلزنی کند، نه این که مصدوم باشد. من هم می‌توانم خودم را به مصدومیت بزنم.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب