اُ سالیوان: کسب هشتمین عنوان قهرمانی جهان آسان نیست/ استعدادهای خوبی در اسنوکر حضور دارند

تاریخ و ساعت انتشار : پنج شنبه 1 دی 1401 12:49
رونی‌اُ سالیوان، ستاره اسنوکر جهان که به "راکت اسنوکر" معروف است، معتقد است که برای کسب هشتمین عنوان قهرمانی جهان کار آسانی ندارد.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از یورو اسپورت، رونی اُسالیوان، ستاره اسنوکر جهان در اوایل سال جاری به هفتمین عنوان قهرمانی جهان دست یافت و با رکورد استیون هندری، اسنوکرباز اسکاتلندی برابری کرد.

 اُسالیوان پس از دریافت جایزه شخصیت ورزشی سال بی‌بی‌سی اعلام کرد که احتمال کسب هشتمین عنوان قهرمانی جهان هنوز برایش مسجل نشده است. او تاکید دارد باتوجه به این که به سن ۴۷ سالگی رسیده است کار سختی دارد تا هشتمین عنوان خود را کسب کند.

اُسالیوان گفت: وقتی برای اولین‌بار حرفه‌ای شدم، از کسب یک عنوان جهانی راضی بودم چرا که این رویای من بود. هرگز سعی نمی‌کنم حریص شوم. کسب عنوان هشتمین قهرمانی جهان قطعا فوق‌العاده خواهد بود اما این روزها واقعا کسب همچین مقامی سخت است. بازیکنان جوان خوبی در راه هستند و استعدادهای خوب زیادی وجود دارند.

ستاره اسنوکر جهان گفت: نمی‌دانم موفق شوم که هشتمین عنوان جهانی خود را کسب کنم یا خیر. یک هفته قبل از برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان قطعا در محل برگزاری مسابقات حضور پیدا خواهد کرد و باید ببینم شرایط برایم مهیا است یا خیر؟ روشن است اما همه چیز به زمان‌بندی مربوط می‌شود و فرم من باید خوب باشد.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب