مربی پیکان: داوری‌ها به ضرر ما بود/ تراکتور تغییر کرده است

تاریخ و ساعت انتشار : دو شنبه 28 آذر 1401 14:16
مربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیمش از روند داوری‌های لیگ ضرر کرده است.

به گزارش کاپیتان نیوز، تیم فوتبال پیکان در جریان هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا (سه‌شنبه) از ساعت ۱۵ در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان تراکتور است. جلال امیدیان مربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: با توجه به وقفه لیگ، سعی کردیم در برخی آیتم‌ها تیم خودمان را ارتقا دهیم. تیم جوانی داریم و محکوم به خوب تمرین کردن هستیم. امیدوارم مزد تلاشمان را با یک بازی خوب بگیریم. همه می‌دانند آقای حسینی تیمی پر تلاش تربیت کرده و اگر بدشانسی گریبانگیر ما نشده بود حرف‌های زیادی برای گفتن داشتیم.

وی افزود: تراکتور تیم قابل احترامی است و دوست داشتیم بازی با تماشاگر باشد تا تراکتوری‌ها در ورزشگاه حاضر می‌شدند. ما از دقیقه یک تا دقیقه ۹۰ با تمرکز خواهیم بود تا از تراکتور ضربه نخوریم.

او همچنین گفت: برای ما سخت بود تیم خودمان را در شرایط خوب نگه داریم. سعی کردیم تیم را حفظ کنیم. آماده نگه داشتن تیم در تعطیلات واقعا سخت است.

مربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه تیمش در روز داربی باید به مصاف تراکتور برود هم گفت: درباره این موضوع باید سازمان لیگ پاسخ بدهد.

امیدیان درباره تغییر مربی تراکتور هم گفت: با توجه به تغییرات تراکتور از این تیم خیلی شناخت نداریم و سعی کردیم در تعطیلات به تیم خودمان بپردازیم.

او درباره روند داروی‌ها هم گفت: ما از داوری ضربه خورده‌ایم و فقط می‌خواهیم آن چیزی که رخ می‌دهد را قضاوت کنند و اینگونه نباشد که صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به سود حریف بزنند. تیم ما تماشاگر ندارد و دو بازی آخر اشتباهات داوری مشهود به ضرر ما بود.

امیدیان درباره جام‌جهانی هم گفت: هر بازی برای ما یک درس بود. بازیکن باید با تمام دقایق بازی خوب بودند و خوب پرس کردند. بازیکنان خوب دفاع می‌کردند وخوب هم دفاع می‌کردند. فلسفه آقای حسینی هم همین است.

او درباره وضعیت سامان فلاح هم گفت: او می‌توانست در لیست نهایی تیم ملی باشد اما ۴ دروازه‌بان در لیست بودند و او جایی در لیست نداشت.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب