سرخوشی مدافع کرواسی از مهار موفقیت‌آمیز مسی

تاریخ و ساعت انتشار : شنبه 26 آذر 1401 11:00
مدافع تیم ملی کرواسی با این که نتوانست در بازی مقابل آرژانتین عملکرد خوبی داشته باشد اما می‌گوید حالا می‌تواند برای کودکانش از مهار مسی بگوید.

به گزارش کاپیتان نیوز، جاسکو گواردیول، مدافع تیم ملی فوتبال کرواسی عملکرد بسیار درخشانی در جام جهانی ۲۰۲۲ داشت و یکی از بهترین بازیکنان پست خودش در این رقابت‌ها بود.

گواردیول با وجود جام جهانی خوبی که پشت سر گذاشته، در دیدار نیمه نهایی مقابل آرژانتین نتوانست از پس لیونل مسی بربیاید تا جایی که فوق ستاره آرژانتینی در صحنه گل سوم، مدافع کرواسی را به طور کامل محو کرد و پاس گلش به خولین آلوارز را فرستاد.

گواردیول با این که شب سختی مقابل مسی داشت، از عملکرد خودش راضی بوده و در گفت‌وگو با اکسپرس گفت: بازی مقابل مسی حتی با وجود این که فصل گذشته در باشگاه‌های‌مان مقابل هم بازی کرده بودیم، تجربه بسیار خوبی بود. مسی‌ای که در تیم‌ ملی آرژانتین با او بازی کردم،‌ بازیکن بسیار متفاوتی از مسی پاری‌سن‌ژرمن بود.

او ادامه داد: من حتی با این که مقابل آرژانتین شکست خوردیم از بازی با آرژانتین خوشحالم. من امروز و فردا می‌توانم به فرزندانم بگویم که توانسته‌ام مسی را ۹۰ دقیقه مهار کنم. امیدوارم دفعه بعدی مسی را شکست دهیم.

گواردیول در حال حاضر عضو تیم لایپزیش آلمان و یکی از اهداف نقل و انتقالات زمستانی چلسی است.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب