اعزام ۲۶ فرنگی‌کار ایران به تورنمنت‌های فرانسه و کرواسی

تاریخ و ساعت انتشار : چهار شنبه 23 آذر 1401 13:00
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از برنامه‌ریزی برای اعزام فرنگی‌کاران ایران به دو تورنمنت بین‌المللی هنری دگلان در فرانسه و تورنمنت رنکینگ کرواسی خبر داد.

به گزارش کاپیتان نیوز، حسن رنگرز با اعلام این مطلب اظهار کرد: هفته آینده رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی کشور به عنوان گام نخست چرخه انتخابی تیم ملی در سالن هفتم تیر تهران برگزار می‌شود و در فاصله ۲۰ روز بعد نیز اردوی تیم ملی برای حضور در ۲ تورنمنت نیس فرانسه و مرحله نخست رنکینگ در زاگرب کرواسی آغاز خواهد شد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، نفرات برتر رقابت‌های قهرمانی کشور به همراه ۷ ملی‌پوش ایران در رقابت‌های جهانی صربستان که موفق به کسب مدال نشدند و همچنین ۶ مدال‌آور تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران در رقابت‌های جهانی اسپانیا که جمعا حدود ۲۶ کشتی‌گیر خواهند بود، عازم ۲ تورنمنت فرانسه و کرواسی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: تورنمنت نخست در شهر نیس فرانسه در روزهای ۳۰ دی تا ۲ بهمن و تورنمنت بعدی نیز در روزهای ۱۲ تا ۱۶ بهمن در زاگرب کرواسی برگزار خواهد شد که خروجی آن بر اساس عملکرد نفرات اعزامی، ترکیب تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا خواهد بود.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب