موراتا: آلمان از تک موقعیت خود به گل رسید

تاریخ و ساعت انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 08:35
مهاجم تیم ملی فوتبال اسپانیا براین باور است که تیمش شایستگی پیروزی برابر آلمان را داشت.

به گزارش کاپیتان نیوز،  به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال اسپانیا در جدال حساس برابر آلمان به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد.

در این بازی ابتدا اسپانیا توسط موراتا به گل رسید اما آلمان در دقیقه ۸۲ جبران کردند و گل تساوی را به ثمر رساندند تا همچنان امیدوار به صعود به دور بعد باشند.

موراتا که زننده تک گل لاروخا در این بازی بود براین باور است که تیمش شایستگی پیروزی را داشت.

او گفت: آلمان تیم قوی است اما در این بازی تنها یک موقعیت گلزنی داشت و از آن استفاده کرد. به نظرم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته پیروزی هم بودیم.

موراتا ادامه داد: برابر تیمی بازی کردیم که بازیکنان بزرگ زیادی در ترکیب تیم خود داشت. باید این بازی را تحلیل کرد و از آن درس مثبت گرفت. در مراحل بعدی به چنین بازی‌هایی نیاز داریم و قطعا تجربه آن به ما کمک خواهد کرد. بازیکنان آلمان مراقبت فردی از بازیکنان ما داشتند و این باعث شد تا کار برای ما سخت شود. آن‌ها تیم بسیار خوبی هستند و از مدعیان قهرمانی در جام هستند.

موراتا در پایان گفت: این بازی را فراموش می‌کنیم و روی بازی پایانی برابر ژاپن تمرکز می‌کنیم. می‌خواهیم در بازی پایانی به پیروزی برسیم تا به عنوان صدرنشین مقتدرانه صعود کنیم.

اسپانیا با ۴ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد این درحالی است که ژاپن و کاستاریکا ۳ امتیازی هستند و آلمان هم با یک امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب