تیم‌های مرحله نیمه نهایی والیبال دسته یک جوانان کشور در شاهرود مشخص شدند

تاریخ و ساعت انتشار : شنبه 5 آذر 1401 16:07
رییس هیات والیبال شاهرود گفت: تیم‌های مقاومت بسیج، دخانیات، فولاد مبارکه سپاهان و کندوان شمال نور با غلبه بر حریفان خود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان کشور صعود کردند.

به گزارش کاپیتان نیوز سعید طبسی  افزود: در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان باشگاه‌های کشور تیم مقاومت بسیج با نتیجه سه بر صفر مقابل نصر شاهرود میزبان رقابت‌ها پیروز شد و به جمع چهار تیم مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از رقابت‌ها ۲۰ تیم از سراسر کشور حضور دارند، ابراز داشت: دخانیات نیز در رقابتی نزدیک توانست با نتیجه سه بر ۲ عقاب نهاجا را از پیش رو بردارد.

رییس هیات والیبال شاهرود با بیان اینکه رقابت‌های لیگ دسته یک جوانان مطابق با آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال برگزار می‌شود، اضافه کرد: در سومین دیدار امروز فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه سه بر صفر چادرملو اردکان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

طبسی ادامه داد: در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی، کندوان شمال نور هم در رقابتی نزدیک توانست با نتیجه سه بر ۲ از سد مس سونگون تبریز عبور کند.

وی با بیان اینکه هشت داور و ۶ ناظر و نماینده فدراسیون در این دوره از مسابقات حضور دارند، اظهار داشت: هشت داور از استان سمنان هر یک از رقابت را قضاوت می‌کنند.

افزون بر۲ هزار والیبالیست مرد و زن در ۵۰ باشگاه ورزشی شهرستان شاهرود زیر نظر مربیان فعالیت دارند.

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب