حسین حسینی | حواشی حسین حسینی

واکنش حسین حسینی به منع شدنش چه بود؟

تاریخ و ساعت انتشار : پنج شنبه 26 مهر 1403 20:49
کاپیتان استقلال، در حالی که از حضور در تمرینات و بازی مقابل ذوب‌آهن منع شده، با انتشار استوری از بازیکنان تیم خواست تا برای شادی هواداران بجنگند و به حواشی توجه نکنند.

به گزارش کاپیتان نیوز، سیدحسین حسینی، کاپیتان استقلال که به دلیل تصمیم احمد شهریاری، رئیس هیئت مدیره استقلال، از تمرینات تیمش کنار گذاشته شده و در بازی مقابل ذوب‌آهن حضور نخواهد داشت، با انتشار یک استوری از هم‌تیمی‌هایش خواست تا برای موفقیت تیم و خوشحالی هواداران بجنگند. این تصمیم شهریاری، در آستانه بازی با ذوب‌آهن، حواشی زیادی برای استقلال ایجاد کرده است.

حسینی با انتشار عکس تیمی استقلال و استفاده از دو قلب آبی‌رنگ در استوری خود، از بازیکنان درخواست کرد که بدون توجه به حواشی، تمام تلاش خود را برای شادی هواداران به کار بگیرند. او در این پیام برای هم‌تیمی‌هایش آرزوی موفقیت کرد و از اهمیت پیروزی در بازی فردا سخن گفت./ خبر ورشی

چه کسی سید حسین حسینی را از تیم ملی خط زد؟!

پس از مصاحبه طوفانی سید حسین حسینی درباره برخی مسائل رخ داده در استقلال، قابل حدس بود که اوضاع کمی ملتهب شود اما اینکه باشگاه جلوی کاپیتان خود بایستد، اتفاقی بود که حتی مطرح شدن آنهم خنده دار به نظر می‌رسید اما طعنه آمیز که انگار چنین چیزی در حال رخ دادن است! درست صبح فردای صحبت‌های حسینی در میکسذون بازی با هوادار، خبر رسید که سنگربان شماره یک استقلال از تیم ملی خط خورده است؛ درست در لحظه‌ای که کاپیتان آبی‌ها در مجموعه پک به همراه چند ملی پوش دیگر مشغول انجام تمرینات ریکاوری بود!

این شایعه عجیب که در برخی رسانه‌ها منتشر شد، یک بار دیگر نشان داد خطی واضح برای تخریب و مقابله با سید آبی‌ها ایجاد شده تا حداقل از لحاظ روحی و روانی روی او تاثیر بگذارند. حسینی هم اکنون به همراه تیم ملی در تاشکند حضور دارد اما خبر احضارش به کمیته فنی باشگاه استقلال به دلیل برخی انتقادها که سرفصل آنهم جذب بی مورد و هزینه بر سنگربان بوسنیایی بوده، سبب تشکیک در این موضوع شده که نکند برخی «خودی‌ها» قصد تخریب مرد شماره یک دروازه استقلال را دارند؟ موردی که بیانیه بد موقع و عجیب باشگاه کاملا به آن دامن زده است؛ شاید به جرم اینکه او برخی حقایق کمتر مطرح شده در خصوص بی تدبیری‌های رخ داده در استقلال را آشکار کرده است./ فرارو

بیوگرافی و زندگینامه سید حسین حسینی

  • نام :حسین
  • نام خانوادگی :حسینی
  • تاریخ تولد :9 تیر 1371
  • زادگاه :شیراز
  • پست :دروازه بان
  • باشگاه کنونی :استقلال تهران
  • شماره پیراهن :22

زندگینامه حسین حسینی دروازه بان استقلال تهران

سید حسین حسینی دروازه بان جوان استقلال تهرانی فوتبال پایه خود را از زادگاه ش یعنی برق شیراز شروع نمود که برای این تیم فقط دو بازی انجام داد.

سربازی

حسین حسینی برای خدمت سربازی برای دو فصل عازم تیم ملوان بندر انزلی که در آن زمان در لیگ برتر بود شد.

فصل 1395–96، بازگشت به استقلال

حسینی پس از اتمام دوران سربازی، با توجه به قراردادش، به استقلال تهران بازگشت. در این فصل، علیرضا منصوریان، به این گلر جوان فرصت دروازه بانی استقلال تهران را در دو بازی حساس نخست و پایانی نیم فصل (مقابل تیم های نفت تهران و سپاهان) داد که هر دو بازی با نتیجه تساوی 1–1 پایان یافتند. همچنین او توانست در بازی مقابل نفت تهران در نیم فصل دوم لیگ 96–95 جایگزین رحمتی شود و با واکنش های زیبایش دروازه اش را بسته نگه دارد. استقلال توانست آن بازی را با سوپر گل امید ابراهیمی از روی ضربه آزاد پیروز شود.
نخستین بازی او در فصل 1396–97 برای استقلال در مقابل تیم پارس جنوبی جم بود که در این بازی دروازه اش دوبار باز شد.او همچنین در این فصل پس از بازی مقابل استقلال خوزستان و کلین شیت در این بازی رسماً رکورد وحید طالب لو را شکست. همچنین او در جریان بازی مقابل تراکتورسازی رکورد حفظ دروازه در تاریخ لیگ برتر را (که تنها سه هفته از شکسته شدنش می گذشت) شکست و در جریان بازی با سایپا و گل نخوردن تا دقیقه 56 رکورد بهرام مودت را شکست و رکورددار کل تاریخ فوتبال ایران شد.وی همچنین به عنوان بهترین بازیکن دی از دید برنامه نود انتخاب شد. و در 24 فوریه در جریان بازی با فولاد خوزستان در دقیقه 82 توسط داور بازی، بیژن حیدری با کارت زرد جریمه شد و دربی را از دست داد.

اولین تجربه ملی سید حسین حسینی در تیم ملی نوجوانان بود او 8 بار در این رده سنی به میدان رفت.

حسین حسینی در 26 اردیبهشت 94 توسط کارلوس کی روش به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد. وی پس از درخشش در تیم استقلال در اردوی داخلی در تهران قبل از بازی دوستانه با پاناما توسط کیروش دوباره به تیم ملی دعوت شد ولی در لیست نهایی برای اردوی اتریش نبود. وی در تاریخ 26 اسفند 1396 درون دروازه تیم ملی برای بازی با سیرالئون قرار گرفت.

خداحافظی سید حسین حسینی از استقلال و پشیمانی وی

حسین حسینی بعد از آنکه طی 5 ماه موفق به بازی کردن در ترکیب استقلال نشد و از روی نیمکت نظاره گر بازی های رحمتی بود در مصاحبه ای اعلام کرد که در پایان نیم فصل 96 - 97 از این تیم جدا خواهد شد اما در بازی بعدی که در ترکیب استقلال حضور یافت اینگونه گفت : 

وی در پاسخ به این سوال که چقدر خداحافظی بعد از بازی قبلی در قرار گرفتنش در ترکیب اصلی نقش داشت، گفت:خداحافظی نبود. یک سوءتفاهم بود؛ باور کنید راست می گویم. بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان با آقای شفر صحبت کردم و این سوءتفاهم برطرف شد. خدا را شکر امروز بازی کردم. خیلی دوست دارم این انسجامی که در این بازی در تیم هست، حفظ شود و هیچ مشکلی پیش نیاید.

خط خوردن حسین حسینی از لیست برای جام جهانی

پس از انتشار لیست ملی پوشان عازم روسیه برای جام جهانی 2018 در بین گلر ها نام حسینی جوان دیده نمیشد و او پس از چندین بازی دوستانه برای تیم ملی و چندین بار دعوت به اردوی تیم ملی از رفتن به جام جهانی 2018 باز ماند.

ازدواج حسین حسینی

سید حسین حسینی گلر استقلال در سال 96 که در دوران اوج بی نظیر خود قرار داشت اقدام به ازدواج و متاهل شدن نمود.

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب