صعود خدمتی به مقدماتی جام جهانی تفنگ سه وضعیت

تاریخ و ساعت انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 17:16
در جریان مسابقات تیراندازی جام جهانی باکو نجمه خدمتی به مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت صعود کرد.

به گزارش کاپیتان نیوز، در جریان مسابقات تیراندازی جام جهانی باکو نجمه خدمتی و فاطمه امینی در مرحله حذفی تفنگ سه وضعیت رقابت کردند. 

نجمه خدمتی با رکورد ۵۷۲.۲۰ در رده بیست و چهارم ایستاد و به مرحله مقدماتی صعود کرد.

فاطمه امینی با رکورد ۵۶۷.۱۵ در رده سی و دوم قرار گرفت و به مرحله مقدماتی نرسید. 

در استارت لیست این ماده نام شرمینه چهل‌امیرانی نیز وجود داشت اما او در خط آتش قرار نگرفت. گفته می‌شود او بعد از پایان مسابقه تفنگ بادی به ایران بازگشته است. 

فاطمه امینی و شرمینه چهل‌امیرانی هر دو در تفنگ بادی سهمیه المپیک کسب کرده‌اند. 

مسابقات تیراندازی جام جهانی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی به میزبانی باکو برگزار می‌شود. ایران در این مسابقات تنها در بخش تفنگ و تپانچه نماینده دارد. امتیاز مسابقات جام جهانی در رنکینگ المپیکی تیراندازان تاثیرگذار است.

تاکنون در تپانچه بادی هانیه رستمیان هجدهم، گلنوش سبقت‌اللهی پنجاه و هفتم و سجاد پورحسینی سی و سوم شدند. تیم ایران در میکس تپانچه (گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی) در رده بیست و چهارم و تیم‌ میکس تفنگ (شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام) نهم و تیم دیگر (فاطمه امینی و پوریا نوروزیان) سی و پنجم شدند. در تپانچه ۲۵ متر هانیه رستمیان پنجم و گلنوش سبقت الهی پنجاه و هشتم شدند.

در تفنگ بادی امیرمحمد نکونام یازدهم، پوریا نوروزیان پنجاه و هشتم، نجمه خدمتی بیست و سوم، فاطمه امینی نوزدهم و شرمینه چهل‌امیرانی سی و ششم شدند.

منبع: ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب