تارتار: مهاجمان کلاسیک خوب همه در سپاهان جمع شده‌اند و استقلال هم یک خارجی آورد

تاریخ و ساعت انتشار : پنج شنبه 3 اسفند 1402 23:17
سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: در ایران مهاجم کلاسیک خوب نداریم و استقلال هم از خارج چنین بازیکنی را آورده است.

 به گزارش  کاپیتان  نیوز  ، تارتار: مهاجمان کلاسیک خوب همه در سپاهان جمع شده‌اند و استقلال هم یک خارجی آورد

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: در ایران مهاجم کلاسیک خوب نداریم و استقلال هم از خارج چنین بازیکنی را آورده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس، مهدی تارتار پس از دیدار ملوان و استقلال، اظهار داشت: همانطور که پیش بینی کرده بودم بازی سنگینی برای هر دو تیم بود. استقلال یک تیم خوش فیزیک و جنگنده بود.

وی افزود: لغزندگی زمین هم کار را برای تیم ها سخت کرده بود. واقعا 2 تیم پا به پای هم می‌جنگیدند و موقعیت داشتند. آن‌ها یکی دو موقعیت خیلی خوب داشتند که دروازه‌بان ما خیلی خوب عمل کرد.

تارتار گفت: استقلال امسال سال خوبی را طی می‌کند. تنها یک باخت دارند و در طول فصل روند خیلی خوبی طی کردند. در نیمه دوم شرایطمان با تغییری که ایجاد کردیم بهتر شد ولی استقلال پا پس نمی‌کشید. فکر می کنم مساوی عادلانه بود. به داشتن این بازیکنان افتخار می‌کنم. مقابل مدعیان پا پس نمی‌کشند. از تیم‌هایی که از نظر بودجه با ما قابل مقایسه نیستند، امتیاز می گیرند.

سرمربی ملوان با اشاره به 2 بازیکن خارجی استقلال، تصریح کرد: سیلوا از عقب سازنده بود و بازیکن مهاجمشان توانست به ما گل بزند. خیلی راحت بازی می‌کرد و با کیفیت بود. ما هم بازیکنان خوبی در نیم فصل گرفتیم. هر دو تیم خوب تقویت شده بودند. باید راهمان را ادامه بدهیم و برای بالای جدول بجنگیم. می‌توانیم با مدعیان رقابت کنیم.

وی افزود: از هواداران تشکر می‌کنم که جانانه حمایت کردند. با داشتن آن‌ها از هیچ تیمی نمی‌ترسیم. دوست داشتم امشب خوشحال تر باشند و با پیروزی ورزشگاه را ترک کنند ولی شرمنده‌شان شدیم. ان‌شاالله دربازی‌های بعدی برایشان بیشتر می‌جنگیم.

سرمربی ملوان درمورد اینکه گفته می‌شود تیمش مقابل استقلال و پرسپولیس با احتیاط بازی می‌کند، گفت: بحث احتیاط نیست. بحث کیفیت تیم‌ها هم هست. واقعا تیم‌های با کیفیتی هستند. بعضی اوقات طوری بازی می‌کنند که مجبور به عقب نشینی می‌شویم. بازیکنان ملی‌پوش و با کیفیت خارجی دارند. برای قهرمانی بسته شده‌اند. این درست نیست که با آن‌ها در یک کفه ترازو قرار بگیریم. این غیرت و تلاش مضاعف بچه‌هاست. شاید این بچه‌ها هم سال آینده با کیفیت شوند و به بهترین تیم‌ها بروند.

وی افزود: تفاوتی باید باشد. ما هنوز خیلی کار و مشکل داریم. زمین تمرین نداریم. کیفیت دارند ولی پا به پایشان جنگیدیم. وقتی یک گل جلو می افتید یعنی توانایی بردنشان را دارید. عیدی سُر خورد که به خاطر زمین بود. زیر زمین شل است. خیلی اوقات بچه‌ها لیز می‌خورند و نمی‌توانند کارشان را انجام بدهند. یک لحظه تمرکزمان را از دست دادیم. شاید اگر آن گل را نمی‌خوردیم می‌توانستیم برنده باشیم.

تارتار درخصوص اینکه در تاریخچه ملوان این تیم همیشه یک مهاجم کلاسیک داشته اما الان اینطور نیست، گفت: برای مهاجم کلاسیک باید هزینه شود. در ایران نداریم. مگر استقلال و پرسپولیس دارند؟ همه در سپاهان جمع شده‌اند چون بودجه خوب داشتند. کدام تیم دارد؟ خوب‌هایشان به خاطر بحث مالی به خارج از کشور رفته‌اند.

وی افزود: باید از خارج مهاجم کلاسیک بیاورید. همین بلانکو بازیکن خارجی استقلال واقعا کلاسیک و خوب بازی می کرد. البته سلیمانی ما از او کمتر نبود. هم گل زد هم دفاع حریف را اذیت کرد. جعفری و سلیمانی جزو بهترین مهاجمان ایران هستند. خیلی روی آن‌ها می‌شود حساب کرد ولی باید بیشتر کار کنیم تا کیفیتشان بیشتر شود.

سرمربی ملوان در مورد اتفاقات شب گذشته ورزشگاه آزادی و احترام متقابل به اهالی رسانه، عنوان کرد: من درجریان نیستم ولی اهالی رسانه عزیزان ما هستند و روی سر ما جا دارند. آن‌ها جزئی از این فوتبال هستند که همیشه باید با فوتبال همراه باشند.

منبع : خبرگزاری فارس 

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب