ضیافت بادرودی ها پس از پیروزی شیرین مقابل شهرداری سیرجان + تصاویر

تاریخ و ساعت انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 11:58
باشگاه فرهنگی، ورزشی بادرود تهران پس از پیروزی تیم فوتبال بانوان خود مقابل شهرداری سیرجان ضیافتی تدارک داد.

به گزارش کاپیتان، مدیریت باشگاه فرهنگی، ورزشی بادرود تهران پس از پیروزی شیرین و دلچسب تیم فوتبال بانوان بادرود مقابل تیم قدرتمند شهرداری سیرجان در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با تدارک ضیافتی از بازیکنان و کادرفنی تقدیر کرد.

در این مراسم دکتر حمید جوادی مدیرعامل باشگاه لیگ برتری بادرود تهران ضمن تبریک این برد شیرین، از کادرفنی و دختران فوتبالیست بادرود بابت پیروزی مقابل تیم فوتبال شهرداری سیرجان که یکی از تیم های قدرتمند حاضر در لیگ برتر فوتبال بانوان است تقدیر و تشکر کرد.

جوادی در ادامه با تشکر و قدردانی از حامی و هوادار تیم فوتبال بانوان بادرود به جهت میزبانی این ضیافت گفت: از برادر بزرگوارم حاج رحیم رضی دوست که همواره به عنوان حامی و همراه دختران ورزشکار بادرود تهران حضور داشته اند سپاسگزارم و امیدوارم این حمایت ها تداوم داشته باشد چرا که دختران شایسته ایران زمین نیازمند حمایت بزرگانی چون ایشان هستند تا بتوانند پله های ترقی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند.

مدیرعامل  باشگاه فرهنگی، ورزشی بادرود تهران در این ضیافت ضمن دیدار و گفت و گوی صمیمانه با اعضای تیم فوتبال بانوان، پاداش های در نظر گرفته شده برای کادرفنی و بازیکنان را به ایشان پرداخت کرد.

در ادامه می توانید تصاویری از این مراسم را مشاهد کنید.

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب