پس از پیروزی بر ختافه

ژاوی: خوب نبودیم/ صحبت‌های من درباره آلوس بد برداشت شد

تاریخ و ساعت انتشار : دو شنبه 3 بهمن 1401 10:00
سرمربی آبی اناری‌ها باوجود پیروزی برابر ختافه از عملکرد شاگردانش در این بازی راضی نیست.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از اسپورت، بارسلونا در هفته هفدهم رقابت‌های لالیگا در خانه از بیلبائو پذیرایی کرد و به سختی توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند.

ژاوی از عملکرد شاگردانش در این بازی باوجود پیروزی راضی نیست. او گفت: براین باور هستم که خوب بازی نکردیم. در کارهای هجومی خوب نبودیم و نتوانستیم فرصت‌های مناسبی را خلق کنیم اما به خوبی دفاع کردیم. باید بهتر از این ظاهر شد با این حال باید گفت که ما یک پیروزی مهم را به دست آوردیم.

او ادامه داد: این بهترین بازی خانگی ما نبود و بعد از بازگشت از عربستان به خاط برگزاری سوپر جام خستگی کاملا در تیم نمایان بود. باید صادقانه بگویم که ما سه امتیاز را بدون ارائه یک بازی زیبا به دست آوریم البته مهم است که اجازه ندادیم دروازه ما در این بازی باز شود.

ژاوی درباره آنسو فاتی گفت: او تلاش زیادی از خود نشان داد اما مدافعان ختافه اجازه ندادند که زیاد فرصت گلزنی به دست آورد. او در کارهای دفاعی به ما کمک کرد. 

او درباره سخنانش درباره دنی آلوس قبل از برگزاری بازی گفت: به نظرم از صحبت‌های من درباره آلوس بد برداشت شد. باید هر گونه خشونتی را محکوم کنیم. بدون شک من از فرد قربانی حمایت می‌کنم و قطعا او لحظات تلخی را تجربه کرده است. می‌دانم که حرف من مهم است و اصلا دوست ندارم که از سخنانم برداشت بد شود.

بارسلونا با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۴ امتیازی شد و در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب