وقتی رقیب تختی غریبانه راهی خانه ابدی شد/ غبار بی کسی بر پیکر پیشکسوتان کشتی

تاریخ و ساعت انتشار : دو شنبه 19 دی 1401 18:52
پیشکسوت کشتی ایران امروز غریبانه تشییع و با خانواده و همرزم هایش وداع کرد.

به گزارش کاپیتان نیوز ، مراسم تشییع داود ایوب دارنده مدال سنگین وزن آسیا در سال ۱۹۸۳ و آخرین رقیب جهان پهلوان تختی، صبح امروز در حالی از سالن توفیق جهانبخت به سمت بهشت زهرا(س) برگزار شد که هیچ کدام از مسئولان ورزش کشور و اهالی فدراسیون کشتی برای بدرقه پیکر پیشکسوت کشتی ایران به مجموعه ورزشی شهید شیرودی نرفتند. 

مراسم تشییع داود ایوب با حضور خانوده و جمعی از پیشکسوتان همچون منصور برزگر، علی اکبر حیدری، بهرام مشتاقی در سالن توفیق جهانبخت برگزاری شد. اما این انتظار می رفت که مراسم تشییع آخرین یار و رقیب جهان پهلوان تختی با شکوه تر از این برگزار شود. این بی توجهی به پیشکسوتان نشان می دهد هنوز پیشکسوتان ما در گوشه ای از تاریخ ورزش ایران گم می شوند و تنها نام آن ها است بر سرزبان ها می ماند.

در این مراسم منصور برزگر هنگام حضور پیکر داود ایوب در سالن توفیق جهانبخت به حاضرین در سالن گفت: همه ما روزی به همین صورت از این دنیا رخت خواهیم بست و راهی خانه ابدی خودمان می‌شویم. پس بیایید همیشه به خوبی از هم یاد کنیم و تا زنده هستیم هوای هم را داشته باشیم. خوبی های یکدیگر را به  هم بگوییم و از هم به نیکی یاد کنیم. ایوب در اواخر عمر خود روزهای سختی را پشت سرگذاشت و کشتی برای او هم به بدترین شکل ممکن تمام شد. من با ایوب هم سفر بودم و با هم تمرین هم کردیم او یکی از با اخلاق ترین‌ها بود و امیدوارم خداوند بزرگ او را رحمت کند و روح او در آرامش باشد.

صحبت‌های منصور برزگر خیلی برای پیشکسوتان حاضر در سالن توفیق سنگین بود که در فراق از همرزم و دوست خود اشک ریختند و او را راهی خانه ابدیش کردند

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب