پیام بازیکن جدید پرسپولیس به خیانت‌کاران و وطن‌فروشان

تاریخ و ساعت انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1404 11:32
محمدامین کاظمیان، بازیکن تیم پرسپولیس استوری جدیدی منتشر کرد.

محمدامین کاظمیان، بازیکن تیم پرسپولیس در واکنش به تجاوز و حملات رژیم صهیونیستی به حریم هوایی و زمینی ایران با انتشار یک استوری نوشت: لعنت به خیانت کاران، وطن فروشان و جاسوس های داخلی؛ زنده باد وطنم.

پیام بازیکن جدید پرسپولیس به خیانت‌کاران و وطن‌فروشان

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب