وحید شمسایی | وحید شمسایی سرمربی فوتسال

پیام وحید شمسایی به مردم بعد از حذف شدن از جام جهانی | واکنش عجیب وحید شمسایی بعد از حذف تیم ایران

تاریخ و ساعت انتشار : جمعه 6 مهر 1403 14:58
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از شکست برابر مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ضمن عذرخواهی از مردم گفت: جام برای ما به پایان رسید و امیدوارم هرکس استحقاق آن را دارد به جام برسد.

وحید شمسایی سر مربی تیم ملی فوتسال ایران است. وحید شمسایی متولد سال 1354 است. وحید شمسایی لقب آقای گل آسیا را از آن خود ساخته است. وحید شمسایی عملکرد خوبی در تیم ملی فوتسال داشته است. در ادامه بیشتر در مورد اخبار و زندگینامه وحید شمسایی مطالعه می کنید.

به گزارش کاپیتان نیوز، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال با نتیجه ۴ بر ۳ برابر مراکش مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از این شکست گفت: در این بازی دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه اول خیلی بد بود ولی نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم. اما وقتی گل نزنیم این اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: جام برای ما به پایان رسید و حرفی برای گفتن نیست. از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم چرا که آنها پشتوانه ما هستند. امیدوارم هرکس استحقاق این جام را دارد به آن برسد.

حسین طیبی هم در حالی که با چشمان اشکبار برای مصاحبه حاضر شده بود گفت: از همه مردم ایران بابت این باخت عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم. در این بازی مستحق باخت نبودیم و از همه مردم ایران معذرت خواهی می‌کنم.

منبع: فرارو

بیوگرافی وحید شمسایی

وحید شمسایی (Vahid Shamsai) فوتبالیست متولد 30 شهریور 1354 در تهران میباشد او 5 عنوان آقای گل آسیا را از آن خود کرده است 8 بار به همراه تیم ملی ایران قهرمانی اسیا را تجربه کرده است او در در اولین دوره سرمربی گری خود موفق شد تیم ملی ایران قهرمان آسیا در سال 2024 کند.

وحید شمسایی متاهل بوده و دارای سه فرزند دختر می باشد که نام آنها نگار (متولد 1378) و کیانا و کیمیا است. کیانا و کیمیا دو قلو هستند و همه اعضای خانواده او چادری و محجبه کامل هستند.

وحید شمسایی دارای یک فست فود در خیابان شریعتی تهران به نام اقای شماره 9 است.

وحید شمسایی

وحید شمسایی کیست و اهل کجاست

وحید شمسایی شهریور ماه ۱۳۵۴ در شهر تهران چشم به جهان گشوده است.

مادرش اصالتا اهل قلهک تهران بوده پدرش نیز اصالتا اصفهانی است.

در حال حاضر به عنوان بازیکن و مربی فعالیت دارد.

قد او ۱۷۸ سانتی متر بوده و به عنوان مهاجم بازی می‌کند.

یک خواهر و یک برادر دارد که خودش فرزند آخر است و در کودکی بسیار بازیگوش بوده است.

همسر و دختران وحید شمسایی

وحید شمسایی در حال حاضر متاهل بوده و در سال 1376 با یکی از اقوامشان ازدوج کرد و دارای سه فرزند دختر می باشد که نام آنها نگار (متولد 1378) و کیانا و کیمیا است.

دختر بزرگش نگار در حال حاضر در مقطع پیش دانشگاهی تحصیل می کند از نکات قابل توجه خانواده او چادری بودن همه اعضای خانواده اش است.

او میگوید قبل از اینکه وارد دنیای فوتسال شوم در کار بیزینس مشغول بودم و متاسفانه حدود ۶۰ میلیون تومان از پول من را بالا کشیدند و روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتم.

در حالیکه بسیار ناامید شده بودم آقای امیر شمسایی من را به سید مهدی ابطحی معرفی کرد از من تست گرفت بعد از انجام یک تست گفت که استعداد بسیار زیادی در فوتبال دارید و می توانید به زودی به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای فعالیت کنیم و به همین دلیل من در چهل روز تلاش کردند که بیست کیلو از وزن را کاهش دهم و بعد شش ماه موفق شدم به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شوم شش ماهی که برای من به سختی گذشت اما بسیار لذت بخش بود.

منبع: شبونه

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب