کریستیانو رونالدو | نامزد کریستیانو رونالدو

نامزد کریستیانو رونالدو با این استایل جنجال راه انداخت! | استایل خاص و زبانزد جورجیانا در مستند (من جورجیانا هستم)

تاریخ و ساعت انتشار : دو شنبه 26 شهریور 1403 15:30
فصل سوم مستند «من جورجینا هستم» به زودی منتشر می‌شود و به زندگی لوکس و چالش‌های شخصی جورجینا رودریگس می‌پردازد.

کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان 39 سال دارد. نامزد کریستیانو رونالدو جورجیانا رودگریز است. کریستیانو رونالدو 5 فرزند دارد. کریستیانو رونالدو در تیم النصر عربستان بازی میکند. در ادامه با زندگینامه شخصی کریستیانو رونالدو آشنا می شوید.

کریستیانو رونالدو

به گزارش کاپیتان نیوز، قسمت جدید مستند «من جورجینا هستم» به زودی منتشر خواهد شد. این عکس‌ها به مناسبت انتشار فصل سوم این مستند منتشر شده‌اند و جلوه‌ای از زندگی لوکس و رسانه‌ای جورجینا رودریگس را به تصویر می‌کشند.

مستند «من جورجینا هستم» داستان زندگی شخصی و حرفه‌ای جورجینا رودریگس، مدل و همسر کریستیانو رونالدو، را روایت می‌کند. این مستند به پشت‌پرده‌های زندگی این چهره معروف، از جمله خانواده‌اش، ارتباطات اجتماعی و چالش‌های شخصی او می‌پردازد. تماشاگران در هر قسمت نگاهی نزدیک به زندگی روزمره او خواهند داشت.

فصل‌های قبلی این مستند با استقبال زیادی روبه‌رو شده و بینندگان زیادی توانسته‌اند با جنبه‌های مختلف شخصیت و زندگی جورجینا آشنا شوند. فصل جدید نیز قرار است بخش‌های تازه‌ای از این سفر هیجان‌انگیز و چالش‌های جدیدی را که او با آن‌ها روبه‌روست به نمایش بگذارد.

به گزارش کاپیتان نیوز، کریستیانو رونالدو، ستاره افسانه‌ای فوتبال جهان، در مورد ورود به دنیای مربیگری فوتبال پس از بازنشستگی صحبت کرد و قاطعانه اعلام کرد که این مسیر برای او جذابیتی ندارد. رونالدو که سابقه بازی در تیم‌های بزرگ رئال مادرید و منچستریونایتد را دارد، می‌گوید به دلیل نداشتن اشتیاق و علاقه به این نسل، مربیگری برای او دشوار خواهد بود.

این ستاره پرتغالی که در ماه فوریه ۴۰ ساله می‌شود و به‌تازگی ۹۰۰مین گل دوران حرفه‌ای خود را به ثبت رسانده، در مصاحبه‌ای با ریو فردیناند، هم‌تیمی سابقش، در کانال یوتیوب گفت: «مربی شدن برای من سخت خواهد بود، چون اشتیاقی به این نسل ندارم. به ویژه در فوتبال، آن‌ها به توصیه‌های ما گوش نمی‌دهند و از تجربه‌های ما مشاوره نمی‌گیرند. آن‌ها فکر می‌کنند همه چیز را می‌دانند و به جای مشورت، به تیک‌تاک و اینستاگرام تکیه می‌کنند.»

رونالدو همچنین اشاره کرد که پس از پایان دوران بازی، اولویت‌های دیگری برای زندگی دارد و قصد دارد بیشتر تمرکزش را روی دنیای تجارت بگذارد. او اضافه کرد: «فصل جدیدی از زندگی من شروع می‌شود که بیشتر بر جنبه‌های تجاری تمرکز دارد و برای من هیجان‌انگیز خواهد بود. این یک چالش جدید است و من قصد دارم به حوزه‌هایی وارد شوم که تجربه زیادی در آن‌ها ندارم.»

رونالدو که همچنان به عنوان پردرآمدترین بازیکن فوتبال جهان شناخته می‌شود، برنامه‌ای برای بازنشستگی زودهنگام ندارد و با رویای بازی در کنار پسرش، کریستیانو جونیور ۱۴ ساله، همچنان به حضور در میادین ادامه خواهد داد./ خبر ورزشی

کریستیانو رونالدو از کانال یوتیوبش رونمایی کرد

کریستیانو رونالدو، اسطوره منچستریونایتد، رئال مادرید و پرتغال کانال یوتیوب خود را راه اندازی کرد. این بازیکن ۳۹ ساله که در حال حاضر برای تیم النصر در لیگ برتر عربستان بازی می‌کند، گفته که از این کانال با عنوان "UR" برای "ارتباط بیشتر با هواداران خود در سراسر جهان استفاده خواهد کرد.

رونالدو قول داده که جنبه‌ای از خود را به اشتراک بگذارد که اکثر طرفداران آن را ندیده‌اند و این کانال به موضوعات دیگری خارج از دوران فوتبالی پرافتخار او می‌پردازد.

رونالدو تاکنون ۱۸ ویدیو در کانال خود منتشر کرده که در یکی از آن‌ها اسطوره پرتغال به بهترین گل‌های اروپایی خود واکنش نشان می‌دهد.

کانال یوتیوب رونالدو، به سریعترین کانالی تبدیل شده که به ۲ میلیون سابسکرایب رسیده است./ خبر ورزشی

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو کیست؟

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو یک ستاره فوتبال پرتغالی است. در سال 2003، زمانی که او فقط 16 سال داشت، منچستریونایتد 12 میلیون پوند (بیش از 14 میلیون دلار آمریکا) برای به خدمت گرفتن او پرداخت کرد که برای بازیکنی هم سن و سال او رکوردی بود. در فینال جام حذفی 2004، رونالدو سه گل اول منچستر را به ثمر رساند و به آنها کمک کرد تا قهرمانی را به دست آورند. او در سال 2008 رکورد گلزنی را به نام خود ثبت کرد، قبل از اینکه رئال مادرید سال بعد رکورد 131 میلیون دلاری را برای خدمات او پرداخت کرد.

در میان دستاوردهای او، پنج جایزه توپ طلا را به عنوان بهترین بازیکن سال به دست آورد و پرتغال را به یک پیروزی در قهرمانی اروپا 2016 رساند. در جولای 2018، رونالدو با امضای قراردادی با باشگاه سری آ ایتالیا، یوونتوس، مرحله جدیدی از حرفه خود را آغاز کرد.

بیوگرافی کریستین رونالدو

بیوگرافی کامل کریستیانو رونالدو و همسرش + زندگی شخصی و عکس

رونالدو در 5 فوریه 1985 در فونچال، مادیرا، پرتغال، جزیره کوچکی در سواحل غربی این کشور به دنیا آمد. رونالدو کوچکترین فرزند از چهار فرزند ماریا دولورس دوس سانتوس و خوزه دینیس آویرو است. نام او برگرفته از رونالد ریگان، یکی از بازیگران مورد علاقه پدرش بود. رونالدو در یک محله عمدتاً طبقه کارگر در خانه کوچکی با سقف حلبی که مشرف به اقیانوس بود بزرگ شد. رونالدو از طریق پدرش که به عنوان مدیر تجهیزات در یک باشگاه پسرانه کار می کرد، با بازی فوتبال آشنا شد. زندگی دوران کودکی او بسیار سخت بود زیرا پدرش اغلب اوقات زیاد مشروب می‌نوشید.

مادر رونالدو برای کمک برای تغذیه کودکان و مشکلات مالی، به عنوان آشپز و نظافتچی کار می کرد. در سال 2005، زمانی که رونالدو برای منچستریونایتد بازی می کرد، پدرش به دلیل مشکلات کلیوی ناشی از الکل درگذشت. در سال 2007، مادرش با سرطان سینه دست و پنجه نرم کرد. مرگ پدرش به خصوص برای رونالدو بسیار سخت بود، زیرا او و پدرش بسیار صمیمی بودند. این ورزشکار جوان اغلب پدرش را وادار کرده بود تا وارد مرکز توانبخشی شود و مشروب خوردن را ترک کند پدرش اما هرگز این پیشنهاد را نپذیرفت.

کریستیانو رونالدو

زمانی که رونالدو 10 ساله بود، به عنوان یک پدیده شناخته شده بود، بچه ای که می خورد و می خوابید و فوتبال بازی می کرد. پدرخوانده‌اش، فرنائو سوزا، برای خبرنگاران بریتانیایی می گفت «تمام کاری که در دوران کودکی می‌خواست انجام دهد این بود که فوتبال بازی کند و تکالیفش را انجام دهد. در اوایل نوجوانی، استعداد و اسطوره رونالدو به طور قابل توجهی رشد کرده بود. او پس از حضور در ناسیونال دا لیها دا مادیرا، در سال 2001 با اسپورتینگ پرتغال قرارداد امضا کرد.

زندگی شخصی کریستیانو رونالدو و همسر او

رونالدو با جورجینا رودریگز مدل اسپانیایی ازدواج کرده است. این زوج اولین بار در نوامبر 2016 به صورت عمومی با هم دیده شدند. در ژوئن 2017، این زوج یک دوقلو دختر و پسر از طریق رحم اجاره ای به دنیا آوردند. در نوامبر 2017، رودریگز یک دختر دیگر به دنیا آورد و خانواده آنها 5 نفره شد. البته اولین فرزند رونالدو، کریستیانو جونیور، از دوست دختر سابقش در ژوئن 2010 به دنیا آمد.

زمان شروع حرفه فوتبال کریستیانو رونالدو

منچستر یونایتد در سال 2001، زمانی که رونالدو تنها 16 سال سن داشت، منچستریونایتد بیش از 12 میلیون پوند برای جذب او پرداخت کرد که رکوردی برای یک بازیکن هم سن و سال او بود. رونالدو با عملکردی مسحورکننده حریفانش را با حرکات پا و مهارت خود شگفت زده کرد. او چنان تاثیری بر جای گذاشت که تعدادی از بازیکنان یونایتد از سرمربی خود خواستند تا برای جذب بازیکن جوان تلاش کند که این تیم به زودی انجام داد.

رونالدو دنیای فوتبال را ناامید نکرد: او در اوایل فینال جام حذفی 2004 قول خود را نشان داد و سه گل اول تیم را به ثمر رساند و به آنها کمک کرد تا قهرمانی را به دست آورند. در سال 2007، رونالدو قراردادی 5 ساله به مبلغ 31 میلیون پوند امضا کرد. یک سال بعد، رونالدو دوباره دستمزد بالای خود را توجیه کرد که یکی از بهترین فصول تاریخ باشگاه را گردآوری کرد و رکوردی را برای گل های زده (42) ثبت کرد و جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را در سال 2008 به دست آورد. رونالدو به منچستریونایتد کمک کرد تا به سه عنوان قهرمانی لیگ برتر برسد.

کریستیانو رونالدو در رئال مادرید

در سال 2009، باشگاه فوتبال اسپانیایی رئال مادرید با پرداخت 131 میلیون دلار به منچستریونایتد برای شانس خرید رونالدو موافقت کرد. تعهد رونالدو به منچستریونایتد همواره مورد سوال قرار گرفته بود و گمانه زنی ها مبنی بر اینکه او می خواهد در جای دیگری بازی کند به وجود آمده بود، بنابراین هیچ کس از دیدن جدایی رونالدو شگفت زده نشد.

رونالدو به خبرنگاران گفت: می دانم که آنها از من برای موفقیت در باشگاه مطالبات زیادی خواهند داشت و می دانم که فشار بیشتری نسبت به منچستریونایتد خواهم داشت زیرا سال ها در آنجا بودم." اما این به معنای یک چالش جدید است و به من کمک خواهد کرد تا بهترین فوتبالیست باشم. رونالدو در ادامه فهرستی چشمگیر از افتخارات فردی و جام های تیمی تهیه کرد. در دسامبر 2016، او چهارمین جایزه توپ طلای خود را به عنوان بهترین بازیکن سال، با شکست دادن لیونل مسی از بارسلونا به دست آورد.

بردهای رونالدو در سال 2016 شامل قهرمانی اروپا، لیگ قهرمانان و جام جهانی باشگاه ها، به علاوه جوایز فردی از سوی یوفا و مجله فرانس فوتبال بود. سال بعد، او پنجمین توپ طلا را به دست آورد تا با رقیب دیرینه اش مسی برابری کند. رونالدو در ژوئیه 2018 با امضای قراردادی با باشگاه ایتالیایی سری آ یوونتوس که مبلغ 140 میلیون دلار برای انتقال به باشگاه قدیمی اسپانیایی اش پرداخت کرد، پس از اشاره به پایان دوران حضورش در رئال، این شایعات را تایید کرد./سلام دنیا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب