نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم

تاریخ و ساعت انتشار : یک شنبه 2 اردیبهشت 1403 21:46
محمد نبی رضایی پس از کسب مدال طلا در مسابقات انتخابی المپیک آبهای آرام و سهمیه المپیک پاریس گفت: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم.

به گزارش کاپیتان نیوز، محمد نبی رضایی پس از کسب مدال طلا در مسابقات انتخابی المپیک آبهای آرام و سهمیه المپیک پاریس گفت: امروز مسابقات کسب سهمیه را در پیش داشتم و مسابقه سختی بود ولی به صورت کامل استراتژی خود را به کار بستم و طلا  گرفتم که این مدال آن هم در مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره‌ای بسیار ارزشمند است.

وی تاکید کرد: در بازی‌های آسیایی می توانستم طلا بگیرم ولی با مشکلاتی که الان نمی خواهم ورود کنم، مدال را از دست آدم اما بعد از آن  بلافاصله با مربی خودم ایمان پور عزیز، تمریناتی را آغاز کردم و در روز سه تا چهار ساعت تمرینات پر فشار داشتم و خداراشکر با طلا به خانه بر می‌گردم.

رضایی تصریح کرد: مطئمنا در ادامه برای المپیک و حضور در فینال A و پر قدرت تمرین می‌کنم حتی مدال المپیک دور از دسترس نیست و امروز هم نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم.

وی افزود: این مدالی که کسب شد را مدیون مربی خودم هستم او برای من زحمت زیادی کشید. بعد از بازی‌های آسیایی او دوباره به من اعتماد کرد و من هم به او اعتماد کردم و یک کار گروهی خوبی را شروع کردیم و به او مدیون هستم. او یکی از بهترین علم های روز دنیا را در اختیار دارد. در مجموع از این نتیجه و این همکاری متقابل با مربی بسیار خوشحال هستم.

منبع: تسنیم

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب