سهرابیان: قایقرانی ایران تاریخ‌سازی کرد

تاریخ و ساعت انتشار : یک شنبه 2 اردیبهشت 1403 20:17
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: قایقرانان ایرانی با کسب ۴ سهمیه تاریخ‌سازی کردند.

به گزارش کاپیتان نیوز، علیرضا سهرابیان در گفت‌وگویی،  پس از کسب 4 سهمیه المپیک توسط 5 قایقران کشورمان اظهار داشت: دوستانی بودند که همیشه اعتراض می کردند امروز به آنها می گویم که اگر سختی سرما و گرما و وزن کم کردن قایقرانان را می‌دیدند متوجه می شدند یک ورزشکار کار می کند و چه شرایطی دارد.

وی در ادامه افزود: ماهیت المپیک ورزش دوستی است و دختران و پسران من تاریخ سازی کردند برای اولین بار پنج نفر به المپیک می روند و در قایق دو نفره هم برای اولین بار سهمیه المپیک را به دست آوردیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی تاکید کرد: امروز نبی رضایی با کسب مدال طلا در جایی که همه بهترین ها دنبال سهمیه بودند، سهمیه المپیک را به دست آورد و این نشان می دهد که ما برای بازی‌های آسیایی هم برنامه خوبی داشتیم اما مشکلاتی مثل کاهش آب دریاچه به ما ضربه زد.آنهایی که در آن زمان به بچه‌های من حمله کردند فقط منتقد هستند و از ورزش چیزی نمی دانند.

وی در خصوص اینکه تا چه از پیش‌بینی آنها برای کسب سهمیه المپیک محقق شده است، گفت: ما تعداد بیشتر را در نظر داشتیم سه نفره رویینگ و دو نفره نبی رضایی و آقا میرزایی و دو نفره مجللی جزو پیش‌بینی ما بود. متاسفانه در دو روز اول هوا طوفانی بود و در کانوکانادایی خیلی از تیم ها دچار مشکل شدند و آماری که داشتیم محقق نشد در غیر این صورت کانوی دو نفره هم به سهمیه های ما اضافه می شد. گفته بودیم که سهمیه ها بیشتر از پیش‌بینی ‌ها خواهد بود ولی با توجه به مشکلاتی که قبلاً بود ترجیح دادیم پیش بینی خود را علنی نکنیم و در جمع دوستان نزدیکم فقط عنوان کرده بودم.

سهرابیان در خصوص نحوه ادامه کار کادر فنی و برگزاری اردوی برون مرزی گفت: به مربیان جوان و ایرانی اعتماد کردیم. معتقدیم ورزشکار کنار خانواده خود بهتر تمرین می کند و همین روند را ادامه خواهیم داد و تا المپیک به آنها اعتماد می کنیم. در خصوص برگزاری اردوی مرزی نیز با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و قیمت ارز تصمیم گیری می کنیم.|

منبع: تسنیم

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب