حجت الاسلام احمدی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را توسط آرین سلیمی تبریک گفت

تاریخ و ساعت انتشار : یک شنبه 27 اسفند 1402 23:06
نماینده ادوار و منتخب دوره دوازدهم مردم در خانه ملت کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را توسط آرین سلیمی تبریک گفت.

به گزارش کاپیتان، حجت الاسلام وحید احمدی منتخب مردم کنگاور، صحنه، هرسین و بیستون در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی طی پیامی افتخار آفرینی جوان شایسته کرمانشاهی، آرین سلیمی در مسابقات تکواندو انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را تبریک گفت.

متن پیام حجت الاسلام احمدی به شرح ذیل است.

فرزند غیرتمند کرمانشاهی، آرین سلیمی عزیز

افتخار آفرینی در کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را که نشان از تلاش، پشتکار و توکل شما جوان شایسته ایرانی است را به جنابعالی، خانواده محترم، اهالی تکواندو به ویژه جامعه ورزش استان کرمانشاه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

به عنوان منتخب مردم شرق استان کرمانشاه در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خادم مردم و انقلاب در سال های متمادی بر خود می بالم  که افتخار نمایندگی مردمی را داشته و خواهم داشت که در عرصه‌های مهم و اثر گذار جوانان شایسته‌ای چون آرین سلیمی دارند تا همواره پرچم ایران اسلامی در میادین بین المللی اهتزازی پر افتخار داشته باشد.

امیدوارم این کسب سهمیه در رشته تکواندو آغازی باشد بر کسب مدال خوش رنگ و افتخار آفرینی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس و اهتزار پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط شما جوان شایسته کرمانشاهی که با استمرار تلاش‌ها می تواند دست یافتنی باشد.

وحيد  احمدی
نماینده ادوار ومنتخب مردم در مجلس دوازدهم

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب