سرمربی والیبال برزیل: المپیک از امروز برای ما شروع شده است

تاریخ و ساعت انتشار : شنبه 27 اسفند 1401 09:34
سرمربی والیبال برزیل می‌گوید که سال سختی در پیش روی والیبال این کشور است.

به گزارش کاپیتان نیوز، رنان دالزاتو، سرمربی والیبال مردان برزیل در خصوص رقابت‌ها والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۴ گفت: بودن در کنار هواداران بدون نیاز به سفر و اختلاف زمانی بسیار خوب است. باید اعتراف کنم که بازی در خانه بسیار خوب خواهد بود. بازی‌های المپیک یک ماه بعد از لیگ ملت‌هاست.

این مربی ادامه داد: سال بسیار سختی پیش رو داریم. المپیک از امروز برای ما شروع شد. ما قبلا برنامه ریزی‌های خود را انجام داده ایم و  شمارش معکوس برای شروع بازی‌ها آغاز شده است. 

دالزاتو در خصوص اینکه برزیل میزبان لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ و بازی‌های انتخابی المپیک است گفت: سفرهای طولانی، طاقت فرسا هستند. برزیل از بسیاری از کشورهای اروپایی فاصله زیادی دارد. آوردن رقابت به این بزرگی به برزیل بسیار خوب است و من آن را فوق العاده مثبت می‌دانم. بودن در کنار هواداران، بدون نیاز به سفر یا تغییر منطقه زمانی بسیار خوب است.

این مربی ادامه داد: دوست دارم در کنار هواداران برزیلی باشم. باید بگویم که تیم والیبال برزیل با حمایت هواداران خود توانست قهرمان المپیک ریو شد. هواداران انرژی مثبتی دارند که آن را به تیم منتقل می‌کنند.

با توجه به اینکه کمتر از ۵۰۰ روز  به المپیک پاریس مانده است، سرمربی والیبال برزیل نگرانی خود را پنهان نمی کند. او در خصوص نگرانی خود گفت: تنها یک راه حل برای کنترل اضطراب وجود دارد؛ تمرین که بهترین راه برای ایجاد آرامش و پختگی بازیکنان و کادر مربیگری است. برای موفقیت تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

روز گذشته مراسم قرعه‌کشی مسابقات والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۴ برگزار شد و ۲۴ تیم حاضر در این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند.

گروه‌بندی رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۴ به شرح زیر است:

(از هر گروه ۲ تیم به المپیک صعود می‌کند.)

گروه A: برزیل،‌ ایتالیا، ایران، کوبا، اوکراین، آلمان، جمهوری چک، قطر

گروه B: ژاپن، آمریکا، اسلوونی، صربستان، ترکیه، تونس، مصر، فنلاند

گروه C: چین، لهستان، آرژانتین، هلند، کانادا، مکزیک، بلژیک، بلغارستان

قرار است این مسابقات در سال آینده از ۸ تا ۱۶ مهر ۱۴۰۲ برگزار شود.

میزبان گروه A این مسابقات برزیل خواهد بود که باید تیم ملی والیبال ایران در خاک برزیل به مصاف حریفان خود برود.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب