کونسیسائو: مدام می‌گویند طارمی خودش را زمین می‌اندازد

تاریخ و ساعت انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1401 11:13
سرمربی پورتو از اینکه زحماتش در پنج سال حضورش در این تیم دیده نمی‌شود به‌شدت ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از رکورد، پورتو در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش از اینتر پذیرایی کرد. پورتو که در دیدار رفت با یک گل شکست خورده بود در بازی برگشت با تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شد تا از دور رقابت‌ها حذف شود. مهدی طارمی در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و ۹۰ دقیقه بازی کرد. او در دقیقه ۹۵ یک توپ را به تیر دروازه اینتر زد و نتوانست دروازه حریف را باز کند.

سرجیو کونسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو، بعد از این دیدار به‌شدت به منتقدان خود و تیمش تاخت.

سرمربی آبی و سفیدها در نشست خبری پایان بازی گفت: بارها سکوت کرده‌ام ولی حرف‌هایی درباره من و تیمم زده شده است. کاری که با پورتو انجام داده‌ایم با ۳۰ یا ۴۰ درصد از تیم خوبمان پیش رفته است. انگار با تیم B خودمان در این فصل بازی کردیم. از نظر کیفی برابر با تیم‌هایی مثل سانتاکلارا، پاکوس‌فریرا و فامالیکائو بوده‌ایم و این همه موفقیت کسب کرده‌ایم ولی هیچ بهایی به ما داده نشده است. مدام از اوتاویو صحبت می‌کنند. مدان می‌گویند، طارمی خود را به زمین می‌اندازد یا سرجیو کونسیسائو یک هولیگان است. دیگر نمی‌خواهم سکوت کنم. باشگاه پورتو که در پنج سال گذشته سه بار قهرمان شده و نیاز به احترام بیشتری دارد. باید بیشتر به تیم من و کاری که انجام داده‌ام بها داده شود.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش نیز گفت: این پنج سال و نیم حضورم در پورتو بسیار سخت بود. بدون اینکه بتوانم هیچ بازیکنی بخریم کارمان را پیش برده‌ایم. من را به خاطر طغیان و عصبانیت شدیدی که داشتم ببخشید.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب