انوشیروانی: تا جاییکه بتوانم از نواب حمایت می‌کنم

تاریخ و ساعت انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1401 12:44
رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: سعی کردیم فردی را برای سرمربی‌گری تیم ملی بزرگسالان انتخاب کنیم که جوان‌تر و با انگیزه‌تر باشد و تا جایی که در توانمان باشد از او حمایت می‌کنیم.

به گزارش کاپیتان نیوز، سجاد انوشیروانی  درباره ی انتخاب نواب نصیرشلال به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان بیان کرد: بررسی‌های زیادی کردیم و سه، چهار گزینه بیشتر نبود. آقای کوروش باقری در بانوان کمک می‌کند. حسین توکلی در تیم جانبازان و معلولان و عضو کمیته فنی فدراسیون است. او نیز جزو ارزشمندترین دوستان ماست که قبلا سرمربی بوده است. ما سعی کردیم فردی را انتخاب کنیم که جوان‌تر و با انگیزه‌تر باشد و همچنین سابقه قهرمانی داشته باشد. در کنارش بهمن زارع را قرار دادیم که مملو از تجربه است. وحید ربیعی نیز در چند سال اخیر در رده‌های سنی مختلف کمک کرده و تحصیلکرده است. کادری را انتخاب کردیم که با انگیزه باشد و تلفیقی از تجربه و بار علمی نیز داشته باشد.

انوشیروانی در مورد اینکه شاید گفته شود که سرمربی بزرگسالان برای نواب نصیرشلال زود باشد، تاکید کرد: نواب تجربه ملی دارد و زمانی که من سرمربی بودم، کمک من بود. سیستم باید انتخابی کند که کامل حمایت کند و با او هماهنگ باشد. اگر نواب تجربه کمی دارد، در کنارش بهمن زارع را قرار دادیم که با تجربه است تا تلفیق خیلی خوبی در بیاید. با اعضای کمیته فنی هم تلفنی صحبت کردیم و نظرشان را گرفتیم. با خود این عزیزان صحبت کردیم و تبادل نظر شد و به این نتیجه رسیدیم که این ترکیب برای کادرفنی انتخاب شود.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این پرسش که تا کجا از نواب نصیرشلال حمایت می کند؟ تصریح کرد: اگر انتظار دارید که در این 45 روز برای قهرمانی آسیا کار شگرفی انجام دهد که انتظار درستی نیست و در وزنه برداری غیر ممکن است. مخصوصا با شرایطی که الان است و ورزشکار بدون اینکه اطلاع داشته باشد، به در خانه اش می‌روند و آزمایش خون می‌گیرند. شرایط مانند  10 سال پیش نیست. حتی ورزشکار ما در خانه‌اش حق اشتباه ندارد. 

اوادامه داد: تمرکز  ما ابتدا براین است ورزشکاران در صحت و سلامت، با بینش خوب و بدون اشتباه سهمیه المپیک بگیرند. همچنین تا المپیک اردوهای منظمی را داشته باشیم و رمز موفقیت ما استمرار برنامه های اردویی خواهد بود. نواب نصیرشلال را تا جایی در توانمان باشد و بتوانیم حمایت می‌کنیم. قطعا فکر می‌کنم این کادرفنی مسیر خوبی را طی می‌کند و شرایط به گونه‌ای شود که مورد استقبال و حمایت قرار بگیرند.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب