آلومینیوم اراک صفر - پیکان صفر

تاریخ و ساعت انتشار : یک شنبه 21 اسفند 1401 16:13
کار مجتبی حسینی و شاگردان جوانش مقابل آلومینیوم رحمتی و در ورزشگاه خانگی دشوار است.

به گزارش کاپیتان نیوز، این دیدار از همان ابتدا با پرس شدید از سوی هر دو تیم و فیزیکی آغاز شد. بیشتر از ۱۵ دقیقه طول کشید تا دو تیم خودشان را در زمین پیدا کنند و اولین موقعیت جدی بازی روی شوت میلاد فخرالدینی خلق شد. در ادامه شاگردان رحمتی به آرامی کنترل میدان را در اختیار گرفتند و بیشتر از حریف موقعیت ایجاد کردند اما در باز کردن دروازه موفق نبودند. نکته قابل توجه در نیمه اول اشتباهات فراوان بازیکنان دو تیم تحت فشار تیم رقیب بود اما به هر شکل آلومینیوم و پیکان نیمه اول را بدون اینکه توپی از خط دروازه هایشان بگذرد به پایان بردند.

 

لیگ برتر ایران، هفته بیست و سوم

یکشنبه، بیست و یک اسفند ۱۴۰۱، ورزشگاه امام خمینی اراک

گروه داوری: رضا عادل، محسن سلطانی، اسماعیل احمدی، امید جمشیدی / ناظر داوری: اکبر بخشی زاده

 

آلومینیوم

حسین پورحمیدی، سید مهران موسوی، امیرمحمد هوشمند، سید محمد احسان حسینی، میلاد فخرالدینی، محمد مسلمی‌پور، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، امین جهان‌کهن، محمود قائدرحمتی و هانسل زاپاتا

سرمربی: مهدی رحمتی

 

پیکان

رشید مظاهری، سامان فلاح، بهروز نوروزی، میلاد بدرقه، علی رمضانی، امیر طاهر، منصور باقری، رضا ثابت ایمانی، مهدی لطفی، شرزود تمیروف، مهدی لیموچی

سرمربی: مجتبی حسینی

 

⏱لحظات حساس:

دقیقه ۵: شروع مجدد بلند پورحمیدی برای زاپاتا و پشت مدافعان پیکان با خروج مظاهری تبدیل به موقعیت جدی نشد اما برخورد و مدافع خودی باعث شد بازی برای لحظاتی متوقف شود.

دقیقه ۶: تلاش دروازه‌بان پیکان برای جا گذاشتن بازیکن آلومینیوم چیزی نمانده بود کار دست این تیم بدهد اما با خوش شانسی مظاهری و برخورد توپ با مهاجم اراک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: آلومینیوم با پاس‌های بلند، فضای خالی خط دفاعی پیکان را هدف گرفته است. این بار احمدی با یک پاس قطری بلند فخرالدینی را در گوشه راست محوطه پیکان صاحب توپ کرد. میلاد وارد محوطه شد و به سمت دروازه پیکان شلیک کرد اما ظاهری با جایگیری و واکنش خوب، شوت این بازیکن را برگشت داد.

دقیقه ۱۸: چیزی نگذشت تا بازیکنان پیکان پاسخ حمله آلومینیوم را دادند. تمیروف با یک و دو وارد محوطه آلومینیوم شد اما ضربه پرقدرت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹: باز هم اشتباه مظاهری در پیدا کردن بازیکن هم تیمی باعث شد توپ به زاپاتا برسد. او وارد محوطه شد و ضربه خود را در زاویه بسته به بدن مظاهری زد تا رشید بار دیگر اشتباه خودش را جبران کند.

دقیقه ۳۱: ارسال دقیق جهان‌کهن از گوشه محوطه پیکان به نزدیکی‌های شش قدم و روی پای نقی‌زاده فرود آمد اما این بازیکن نتوانست توپ را به سمت دروازه هدایت کند و این موقعیت برای آلومینیوم از دست رفت.

دقیقه ۴۶: قائد رحمتی از میانه‌های زمین ضربه ای را به سمت دروازه مظاهری زد اما رشید با جایگیری مناسب توپ را در آغوش گرفت.

 

🔴حواشی:

*وحید محمدزاده، مدافع میانی آلومینیوم که در ۲۲ هفته گذشته لیگ برتر همواره در ترکیب این تیم حضور داشت، امروز به دلیل چهار کارته بودن و محرومیت نمی‌تواند مقابل پیکان به زمین برود.

*محمدرضا آزادی، مهاجم و بهترین گلزن آلومینیوم نیز در ترکیب آلومینیوم قرار نگرفته و جهان‌کهن در جمع نفرات اصلی اراکی‌ها دیده می‌شود.

*ترکیب پیکان مقابل آلومینیوم اراک نسبت به دیدار اخیرش که برابر ذوب‌آهن دو تغییر داشته که امیر طاهر و علی رمضانی به جای محمد کاظمی و ابراهیم صالحی بازی می‌کنند

*این دیدار با دو دقیقه تاخیر با سوت رضا عادل آغاز شد

*برخورد سامان فلاح و محمود قائد رحمتی که برای تصاحب توپ به هوا بلند شده بودند باعث شد داور بازی را متوقف کنند تا به وضعیت این دو بازیکن رسیدگی شود.

* داور در دقیقه ۴۵ بازی بازی را متوقف کرد به سمت نیمکت آلومینیوم رفت و مهدی رحمتی و کادر او را دعوت به آرامش کرد.

* کیفیت صدای پخش تلویزیونی این دیدار قابل قبول نبود و تا دقیقه ۴۴ بازی، صدای گزارشگر به سختی و کیفیت پایین شنیده می شد.

منبع: ورزش سه

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب